De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

www.shakespeak.com We gaan stemmen SMS 1 2 Internet 1 2 Stemmen is anoniem Twitter 1 2 Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In.

Verwante presentaties


Presentatie over: "www.shakespeak.com We gaan stemmen SMS 1 2 Internet 1 2 Stemmen is anoniem Twitter 1 2 Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In."— Transcript van de presentatie:

1

2 We gaan stemmen SMS 1 2 Internet 1 2 Stemmen is anoniem Twitter 1 2 Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar download/

3 What is the color of money? A.red B.green Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

4 What is the color of money? A. B. red green 50,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

5 C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? A.De trillingstijd wordt groter B.De trillingstijd wordt kleiner C.De trillingstijd blijft gelijk Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

6 C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? A. B. C. De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner De trillingstijd blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

7 C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. A.De frequentie wordt groter B.De frequentie wordt kleiner C.De frequentie blijft gelijk Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

8 C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. Gesloten A. B. C. De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner De frequentie blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

9 C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is? A.Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! B.Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. C.Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Buis met zuiger in bv. olie die alle beweging tegenwerkt m Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

10 C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is? A. B. C. Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

11 C2.1: Welke bewering is waar? A.De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de frequentie van de vrije trilling. B.Een gedempte trilling, trilt met de frequentie van de vrije trilling. C.De frequentie van een vrije trilling hangt van de Amplitude af. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

12 C2.1: Welke bewering is waar? Gesloten A. B. C. De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de... Een gedempte trilling,... De frequentie van een... 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

13 2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring? A.Alle hoogfrequente signalen B.Alle laagfrequente signalen C.Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

14 2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring? A. B. C. Alle hoogfrequente signalen Alle laagfrequente signalen Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

15 2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? A.grafiek A B.grafiek B C.grafiek C D.grafiek A,B en C Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. A B C Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

16 2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? A. B. C. D. grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

17 Welke stelling is FOUT? A.Er zijn twee massa’s dus twee mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. B.massa a en massa b trillen met gelijke maximale uitwijking (niet noodzakelijk op hetzelfde moment). C.Er zijn drie veren en dus drie mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. D.Deze stelling is goed. Stemmen: 0 InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. m m K K K Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

18 Welke stelling is FOUT? Gesloten A. B. C. De mogelijke trillingsfrequenties van massa a en massa b zijn gelijk. massa a en massa b trillen met gelijke Amplitudes. massa a en massa b trillen in fase of in tegenfase. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

19 4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf? A.I B.II C.III D.IV Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. I II III IV Ter inspiratie: Cirkelvormige golf Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

20 4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf? A. B. C. D. I II III IV 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

21 4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat? A.grafiek A B.grafiek B C.grafiek C Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. x A B C Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

22 4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat? A. B. C. grafiek A grafiek B grafiek C 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

23 4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. A.positief en negatief B.positief en positief C.negatief en negatief D.negatief en positief Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Gesloten Open Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

24 4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. A. B. C. D. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

25 5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. A.I & II zijn beide waar B.I & II zijn beide niet waar C.I is waar, II is niet waar D.I is niet waar, II is waar. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

26 5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. A. B. C. D. I & II zijn beide waar I & II zijn beide niet waar I is waar, II is niet waar I is niet waar, II is waar. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

27 5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. A.positief en negatief B.positief en positief C.negatief en negatief D.negatief en positief Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Gesloten Open Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

28 5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. A. B. C. D. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

29 5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. A.I en II zijn klinkklare onzin! B.I waar, II onwaar C.I onwaar, II waar D.I en II zijn raar, maar waar! Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

30 5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. A. B. C. D. I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar I en II zijn raar, maar waar! 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

31 6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen? A.Ja B.Nee C.Ik twijfel Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

32 6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen? A. B. C. Ja Nee Ik twijfel 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

33 6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje? A.1 B.10 C.100 D.1000 E Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

34 6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje? A. B. C. D. E ,0% 40,0% 60,0% 80,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

35 6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi A.Geen van allen Periodiek B.Alleen h is NIET periodiek C.Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. D.Alleen f is periodiek met periode 2pi. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. f g h Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

36 6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi Gesloten A. B. C. D. Geen van allen Periodiek Alleen h is NIET periodiek Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. Alleen f is periodiek met periode 2pi. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

37 6.4 Wat was het originele signaal? A.Plaatje A B.Plaatje B C.Plaatje C D.Signaal? ik zie alleen ruis Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. A B C Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

38 6.4 Wat was het originele signaal? Gesloten A. B. C. D. Plaatje A Plaatje B Plaatje C Signaal? ik zie alleen ruis 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

39 Waarom loopt licht langzamer in materie? A.Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. B.De atomen veroorzaken een fase-achterstand C.Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. D.Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

40 Waarom loopt licht langzamer in materie? Gesloten InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. A. B. C. D. Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. De atomen veroorzaken een fase-achterstand Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)

41 Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? A.Zoals we de berg altijd al zien. B.De berg is rood gekleurd C.De berg is blauw gekleurd D.De berg is onzichtbaar Stemmen: 0 Gesloten De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. InternetDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMSDe juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. TwitterHet is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar

42 Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? A. B. C. D. Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd De berg is blauw gekleurd De berg is onzichtbaar 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Gesloten Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur)


Download ppt "www.shakespeak.com We gaan stemmen SMS 1 2 Internet 1 2 Stemmen is anoniem Twitter 1 2 Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In."

Verwante presentaties


Ads door Google