De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.

Verwante presentaties


Presentatie over: "In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare."— Transcript van de presentatie:

1 In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare kritieken opgeleverd. Zo is het nu mogelijk voor huurders om direct in contact te worden gebracht met de aannemer en komt de inzet bij leefbaarheid vooral te liggen op het schoon, heel en veilig maken van de wooncomplexen. Ook worden nu bij panelleden 'verhalen gevangen' over hoe zij wonen en leven. Dit alles helpt ons een beter en completer beeld van onze klanten te krijgen. In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare kritieken opgeleverd. Zo is het nu mogelijk voor huurders om direct in contact te worden gebracht met de aannemer en komt de inzet bij leefbaarheid vooral te liggen op het schoon, heel en veilig maken van de wooncomplexen. Ook worden nu bij panelleden 'verhalen gevangen' over hoe zij wonen en leven. Dit alles helpt ons een beter en completer beeld van onze klanten te krijgen. Jaaroverzicht 2014 Onze huurders willen meer te kiezen hebben bij vervanging van hun keuken, douche of toilet. Daarom is nu gestart met Huurdersopties. Wil je als huurder zelf een keuken, douche of toilet uitzoeken of het gewoon aan Ymere overlaten. Dat kan nu allebei. De Betere Buurtprijs vinden onze klanten een goed initiatief. Vooral groenprojecten worden gewaardeerd. Ook volgend jaar kunt u weer initiatieven hiervoor indienen, nu ook digitaal. Steeds meer huurders willen online informatie vinden en online zaken met Ymere doen. Ymere is hard bezig met het inrichten van een Mijn Ymere. Dit vergt extra tijd omdat daarvoor verschillende systemen moeten worden gekoppeld. Naar verwachting worden panelleden halverwege volgend jaar gevraagd om Mijn Ymere te testen en is Mijn Ymere eind 2015 werkend. Ruim 60% van onze huurders wil meer zeggenschap op wat er aan onderhoud, schoonmaak of inrichting van de gemeenschappelijke ruimte gebeurt. Een duidelijk signaal, waarmee we aan de slag gaan! Wilt u nog eens alle onderzoeken nalezen? Kijk dan op www.ymere.nl/klantenpanel> resultaten. www.ymere.nl/klantenpanel Jaaroverzicht 2014 Onze huurders willen meer te kiezen hebben bij vervanging van hun keuken, douche of toilet. Daarom is nu gestart met Huurdersopties. Wil je als huurder zelf een keuken, douche of toilet uitzoeken of het gewoon aan Ymere overlaten. Dat kan nu allebei. De Betere Buurtprijs vinden onze klanten een goed initiatief. Vooral groenprojecten worden gewaardeerd. Ook volgend jaar kunt u weer initiatieven hiervoor indienen, nu ook digitaal. Steeds meer huurders willen online informatie vinden en online zaken met Ymere doen. Ymere is hard bezig met het inrichten van een Mijn Ymere. Dit vergt extra tijd omdat daarvoor verschillende systemen moeten worden gekoppeld. Naar verwachting worden panelleden halverwege volgend jaar gevraagd om Mijn Ymere te testen en is Mijn Ymere eind 2015 werkend. Ruim 60% van onze huurders wil meer zeggenschap op wat er aan onderhoud, schoonmaak of inrichting van de gemeenschappelijke ruimte gebeurt. Een duidelijk signaal, waarmee we aan de slag gaan! Wilt u nog eens alle onderzoeken nalezen? Kijk dan op www.ymere.nl/klantenpanel> resultaten. www.ymere.nl/klantenpanel Vooruitblik 2015 We starten met een online enquête over onderhoud. Ook nodigen we jullie weer uit voor klantenpanelavonden. Dit keer in de regio, zodat niemand ver hoeft te reizen en het meer over uw buurt gaat. En uiteraard gaan we ook in 2015 weer leuke en toepasselijke cadeaus verloten onder de deelnemers. Vooruitblik 2015 We starten met een online enquête over onderhoud. Ook nodigen we jullie weer uit voor klantenpanelavonden. Dit keer in de regio, zodat niemand ver hoeft te reizen en het meer over uw buurt gaat. En uiteraard gaan we ook in 2015 weer leuke en toepasselijke cadeaus verloten onder de deelnemers.


Download ppt "In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare."

Verwante presentaties


Ads door Google