De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Studie hoofdontsluiting Leek-Roden werkatelier 15 oktober 2008 (verkeerskundige aspecten)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Studie hoofdontsluiting Leek-Roden werkatelier 15 oktober 2008 (verkeerskundige aspecten)"— Transcript van de presentatie:

1 Studie hoofdontsluiting Leek-Roden werkatelier 15 oktober 2008 (verkeerskundige aspecten)

2 (+27%) (+25%) (+25%) (+21%) (+8%) (+40%) (+31%) (+79%) Prognose 2020/ (+56%) Petrus Campersingel: Damsterdiep: Hereweg: Stationsweg Zuidlaren Wegvak Peelo Rondweg Assen W+N Balkenweg Assen ca N31 Drachten-Lwden

3 groei 20-30% groei op N372 tussen Roden en Leek –hiervan helft verkeer uit nieuwe woningbouwlocaties –andere helft veroorzaakt door groei bestaand verkeer vroegere bewering alleen al 25% autonome groei houdt geen stand

4 Knelpunten 2020/2030

5 Variant 1

6 Oplossend vermogen variant 1 knelpuntopgelost

7 Variant 2 (max. OV)

8 Oplossend vermogen variant 2 (max. OV) knelpuntopgelost

9 Variant 3

10 Oplossend vermogen variant 3 knelpuntopgelost (nu ) (nu )

11 Variant 4

12 Oplossend vermogen variant 4 knelpuntopgelost (nu ) < (nu )

13 Variant 5

14 Oplossend vermogen variant 5 knelpuntopgelost (nu ) (nu )

15 Variant 6 (cf. voorontwerp IGS)

16 Oplossend vermogen variant 6 (cf. voorontwerp IGS) knelpuntopgelost (nu ) (nu )

17 Variant 7

18 Oplossend vermogen variant 7 knelpuntopgelost (nu ) (nu )

19 Conclusies tijd + bouwplan = % verkeer op de hoofdwegen = serieuze knelpunten oplossend vermogen neemt toe naarmate er een hoofdontsluiting wordt geboden die beter aansluit bij de nieuwe + bestaande locaties die een doorlopende verbinding biedt die zo min mogelijk langs bestaande bebouwing loopt


Download ppt "Studie hoofdontsluiting Leek-Roden werkatelier 15 oktober 2008 (verkeerskundige aspecten)"

Verwante presentaties


Ads door Google