De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

H OOFDSTUK 12 Media. We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek.

Verwante presentaties


Presentatie over: "H OOFDSTUK 12 Media. We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek."— Transcript van de presentatie:

1 H OOFDSTUK 12 Media

2 We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 2

3 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 3

4 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 4

5 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 5

6 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 6

7 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 7

8 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 8

9

10

11 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 11

12 Voorbeeld van HEINEKEN © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 12

13 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 13

14 1.Oplage 2.Bereik 3.Dekking 4.Kosten per duizend 5.Communicatievermogen 6.Contractfrequentie 7.Budget © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 14

15 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 15

16 Gemiddeld bereik Cumulatief bereik Actueel bereik Brutobereik Nettobereik © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 16

17 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 17

18 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 18

19 Hangt af van aantal factoren: Technische eigenschappen Context van het medium Confrontatiesituatie Internal pacing External pacing © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 19

20 De frequentie kan als volgt worden ingedeeld: Constant aanwezig Pieken Concentraties © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 20

21 Pretest Posttest Nulmeting © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 21

22 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 22

23 H OOFDSTUK 11 Het adviestraject

24 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 24

25 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 25 Start vóór het eerste gesprek.

26 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 26 Weet wat de opdrachtgever wil.

27 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 27 Is het probleem wel met communicatie op te lossen?

28 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 28

29 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 29 Verras met creatieve oplossingen.

30 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 30 Verleid je klant en verkoop je advies.

31 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 31 Geef duidelijk de vervolgstappen aan.


Download ppt "H OOFDSTUK 12 Media. We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek."

Verwante presentaties


Ads door Google