De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 1.

Verwante presentaties


Presentatie over: "We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 1."— Transcript van de presentatie:

1 We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 1

2 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 2

3 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 3

4 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 4

5 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 5

6 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 6

7 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 7

8

9

10 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 10

11 Voorbeeld van HEINEKEN © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 11

12 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 12

13 1.Oplage 2.Bereik 3.Dekking 4.Kosten per duizend 5.Communicatievermogen 6.Contractfrequentie 7.Budget © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 13

14 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 14

15 Gemiddeld bereik Cumulatief bereik Actueel bereik Brutobereik Nettobereik © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 15

16 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 16

17 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 17

18 Hangt af van aantal factoren: Technische eigenschappen Context van het medium Confrontatiesituatie Internal pacing External pacing © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 18

19 De frequentie kan als volgt worden ingedeeld: Constant aanwezig Pieken Concentraties © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 19

20 Pretest Posttest Nulmeting © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 20

21 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 21

22 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 22

23 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 23 Start vóór het eerste gesprek.

24 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 24 Weet wat de opdrachtgever wil.

25 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 25 Is het probleem wel met communicatie op te lossen?

26 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 26

27 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 27 Verras met creatieve oplossingen.

28 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 28 Verleid je klant en verkoop je advies.

29 © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 29 Geef duidelijk de vervolgstappen aan.


Download ppt "We onderscheiden: Visuele media Auditieve media Audiovisuele media © 2010 Noordhoff Uitgevers bv, Groningen/Houten Communicatie Handboek 1."

Verwante presentaties


Ads door Google