De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen."— Transcript van de presentatie:

1 Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen directeur van Livios en Verstandig Bouwen

2 Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

3 Veel volk Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

4 Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken

5 Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken Kwalitatieve omgeving

6 Batibouw elke maand opnieuw 300.000 bezoekers

7 Nieuwsbrief 2 x Koning Boudewijnstadion 50.000 zitplaatsen

8 Partners Activiteiten Propositie (ver)bouwers relatie distributie opbrengsten Kosten Resources Merken

9 Trends bij de informatie- consument

10 Meer macht

11 Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud

12 Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud Totaaloplossing

13 Bouwproject Merken 2 jaar

14 Conversie

15 (Ver)bouwers: specifieke kenmerken

16 Investeren in contacten (Ver)bouwers: specifieke kenmerken

17 Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken

18 Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken Juiste moment

19 Communiceren als merk

20 Wisselende doelgroep

21 Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden

22 Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden Paid-owned-earned

23 Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden ROI? Paid-owned-earned

24 20 feeds + (21%) 1 feed + (49%) 20 feeds + (14%) 1 feed + (26%) 1 feed + (20%)

25

26 Content Interactie

27 Livios – ook uw vergrootglas


Download ppt "Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen."

Verwante presentaties


Ads door Google