De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden."— Transcript van de presentatie:

1 Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden

2 Klantvriendelijk

3 Programma 9.30 uur: Welkom door Gerard Stoop, Accountmanagement uur: Presentatie Virtueel Serviceplein door Karel Baas uur: Aan tafel bij …..(minicarrousel) waarin u in gesprek gaat met de bouwers van het Servicecentrum. – Belevingskamer (Karel Baas en Sandra Felter) – Contractkamer (Wim van Heemst en Ben Kokx) – Managementkamer (Vincent v/d Berg en Aat van Genderen) – Dienstverleningskamer (Gerard Stoop en Mariëlle Slieker) – De Praktijkkamer (Arie Koppelaar/Anita te Kampe/ Jaap van Leeuwen/ Willeke van Dijk en Kees Koppenol) – De Kaderkamer (Erik-Jan van Genderen en José Coenders)

4 Vervolg programma uur: Pauze uur: Opdrachtgever/opdrachtnemer uur: Conclusies en vervolgafspraken, Vincent v/d Berg uur: Lunch en afsluiting

5 Virtueel serviceplein Inhoud, werking en afhandeling

6 Context ‘Toegankelijk en nabij’ ‘betrouwbaar en transparant’ ‘Samenhangende dienstverleningskanalen’ 'click-call-face'

7 Voorbeelden Productbeschrijving Zoeken Webformulieren Rapportage

8 Productpagina: Klant staat centraal! Naar alle vragen Meest gestelde vragen Niet zichtbaar: zoektermen, prioriteit, frontoffice informatie Vragen+ antwoorden Indien aanwezig: webformulier Ook nog mogelijk: Pdf formulieren, verwijzingen, plaatjes, andere websites, gerelateerde producten, etc…..

9 Geef uw zoektermen in het onderstaande veld in en druk op zoek ZOEK Hoe zoekt het SCD? Op het virtueel serviceplein prominent de zoekfunctie Door redactie altijd antwoord

10 Zoekresultaten: welke volgorde van tonen? Aantal zoektermen dat de klant ingeeft en de bijbehorende relevantie De hoogste relevantie wordt als eerste getoond ÉénMeer dan één Link naar Mét OVPZonder OVPGeen PDPMét OVPZonder OVPGeen PDP Productpagina75%100%--50% -- Navigatie of -overzichts pagina 100%-- 100%-- Vraag& antwoord 50% 100%75%100%

11 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er komt een klant via intranet Komt een klant bij de balie Er belt een klant op

12 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Er komt een klant via intranet

13 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Komt een klant bij de balie Er belt een klant op

14 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Komt een klant bij de balie Er belt een klant op

15 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Komt een klant bij de balie Er belt een klant op

16 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Komt een klant bij de balie Er belt een klant op

17 Click: Webformulier Samenhangende dienstverleningskanalen Je krijgt een ontvangstbevestiging Je krijgt statusinformatie over de behandeling Door je deze informatie te geven, geven we je zekerheid over het verloop van de behandeling Je kunt zelf de status opzoeken via ‘ mijn aanvragen’

18 Rapportages Op tijd klaarTe laat.. En Hans moet opschieten !

19 En nu? – Belevingskamer (Karel Baas en Sandra Felter) – Contractkamer (Wim van Heemst en Ben Kokx) – Managementkamer (Vincent v/d Berg en Aat van Genderen) – Dienstverleningskamer (Gerard Stoop en Mariëlle Slieker) – De Praktijkkamer (Arie Koppelaar/Anita te Kampe/ Jaap van Leeuwen/ Willeke van Dijk en Kees Koppenol) – De Kaderkamer (Erik-Jan van Genderen en José Coenders)

20 Belevingskamer… Wat is call? Wat is face? En nu aan de slag…!

21 Call: de helpdesk Samenhangende dienstverleningskanalen We staan je te woord We helpen je met invullen van de aanvraag We wijzen je de weg op het virtuele serviceplein

22 Face: de balie Samenhangende dienstverleningskanalen We staan je te woord We helpen je met invullen van de aanvraag We wijzen je de weg op het virtuele serviceplein We geven de producten uit We houden de afhandeling van de aanvragen in de gaten (en sturen hierop)

23 Werken met zoeken Wat zoek je op het serviceplein? Met 2 woorden spreken Voorbeelden Bezoek aanmelden PDA bestellen Prijs computer Levertijd dossier Advies communicatie

24 Werken met zoeken Bezoek Ziek/beter melden Declaraties Verhuizen Storing ICT/facilitair Werkgeversverklaring Bevordering Ontslag Nieuwe medewerker


Download ppt "Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden."

Verwante presentaties


Ads door Google