De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl."— Transcript van de presentatie:

1 Team Quatsj Drakeneiland

2 Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl

3 Team Quatsj 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland

4 Fun Toevoeging aan Drakeneiland Web-based Replayable

5 Drakeneiland 10 wetten Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Rode draad

6 CONCEPTEN Tot welke concepten zijn we gekomen, wat zijn hierbij de voor- en nadelen.

7 Parlevinker Politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind

8 Parlevinker Politiek Storyboard voor een probleem

9 Parlevinker politiek Tech demo

10 Parlevinker Politiek VoordelenNadelen Het spel laat de sociale structuur van drakeneiland zien. Het spel is volledig digitaal. Het spel geeft de speler een gevoel van macht. Het concept is haalbaar. Niet klassikaal replayability

11 Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames

12 Weg van Drakeneiland Storyboard – verschillende minigames sluipenbalancerenvis vangenpizza’s bezorgenkeuze moment

13 Weg van Drakeneiland Flowchart

14 Weg van Drakeneiland VoordelenNadelen Andere kant van Drakeneiland Herspeelbare minigames Veel variatie in gameplay Keuzes hebben invloed Volledig digitaal Te weinig tijd om volledig af te leveren Minigames zijn niet specifiek voor Drakeneiland Niet in de klas speelbaar

15 Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie

16 Rollenspel Stijl ontwerp

17 Rollenspel Screenshot – tech demo

18 Rollenspel VoordelenNadelen Specifiek voor Drakeneiland Sociale interactie Rolspecifieke acties Replayable klas Smartboard computer Analoog kaartspel (met behulp van een computer) Veel regels Gameplaymechanics versus mechanics Drakeneiland.

19 VISUELE STIJL Hoe gaat alles eruit zien en hoe zijn we daartoe gekomen.

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36 Summary Doel Rode draad 3 concepten Parlevinker politiek Weg van Drakeneiland Rollenspel Visuele stijl Trouw aan Kees de Boer Kleurrijk en duidelijk

37 VRAGEN De gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen


Download ppt "Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl."

Verwante presentaties


Ads door Google