De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN."— Transcript van de presentatie:

1 Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN

2

3 Social media E-commerce Social Business Digital media Vroeger Nu Toekomst Digital

4 Social Media Social Business

5 “An organization that has put in place the strategies, technologies and processes to systematically engage all the individuals of its ecosystem (employees, customers, partners, suppliers) to maximize the co-created value”

6 Visie & Leiderschap Cultuur & Resources Platforms & Programs Intelligence & Tooling Hoe uit zich dit? Interne beweging; Social Enterprise Externe beweging; Social Brand Social business ecosysteem

7 VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR

8 Visie & leiderschap

9 CEO agenda: 1.Onvoorspelbaarheid overheid regelgeving en impact op balans 2.China als game changer, economisch, intellectueel eigendom 3.Strijd om talent 4.Technologische disruptie business modellen 5.Massale teloorgang van bedrijfsmodellen en tussenhandel door social media en social networks; de Power of the Public 6.Alles buiten mijn controle- en gezichtsveld, mijn blind spots

10 The toys are changing, so is the company (CEO Jorgen Vig Knudstorp) Visie & leiderschap

11 Cultuur & resources

12

13

14 Intelligence & tooling

15

16 Mobile Technology Urban Lifestyle Products & Services ThemesNPS PromotorsDetractors Influencers Music | Fashion | EventsConsumers Trends | Innovatie

17 Intelligence & tooling

18 Platforms & programs

19

20

21

22 RECAP

23 0 ICT Klanten service MT & Directie Communicatie & Marketing Research & Development HR Social business

24 VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR

25 VISIE & LEIDERSCHAP CULTUUR & RESOURCES PLATFORMS & PROGRAMS INTELLIGENCE & TOOLING SOCIAL BUSINESS FRAMEWORK INSPIRATIE / ONTASTBAAR RESULTATEN / TASTBAAR

26 Recap Bepaal waar je sterk in bent – en waarin niet Maak een keuze; wil je een social brand zijn, een social enterprise of een social business Durf zwakke plekken bloot te leggen en maak de business case – wat levert verandering op? Vertel je verhaal – en nog eens – en nog eens Enjoy!

27 Vragen? T Social Business Join the LECTRIC LECTRICTV LECTRICopleidingen


Download ppt "Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN."

Verwante presentaties


Ads door Google