Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdStefanie Thys Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
WapliX Contact Center New generations of applications
2
Wat is WapliX Contact Center? Contact Information Management Contactmomenten worden beheerd vanuit een applicatie welke benaderd kan worden door geautoriseerde gebruikers. Automatisering van Contactmomenten Gegevens van de gebelde-, de bellende organisatie alsmede de contactgegevens van de afgelopen periode worden gepresenteerd nog voordat de telefoon wordt opgenomen.
3
Toepassingsbereik WapliX Contact Center Contact Centers, Business Centra, Recepties waar: Veel gesprekken binnenkomen voor verschillende klantorganisaties Binding en samenwerking met deze klantorganisaties cruciaal is Het Contact Center ook actiepunten vastlegt en afspraken maakt
4
Voordelen WapliX Standaard web-enabled Multi-user omgeving met verschillende autorisatieniveau’s Aansturing voor marketing-acties Mailmerge functionaliteiten voor o.a. brieven en etiketten Koppeling met telefoonnummer-herkenning Maken van afspraken voor accountmanagers of verkoop medewerkers Extra componenten (eisen/wensen) eenvoudig in te passen En meer…maak een proefrit op internet!
5
Het Bewijs Probeer de WapliX Contact Center demo uit vanaf de Website. Ga naar www.internetmediair.com/waplix/cc/www.internetmediair.com/waplix/cc/ Daar vindt u een gebruikersnaam en wachtwoord en kunt u de applicatie uitproberen!
6
Hoe gaan we beginnen? Contact opnemen met uw Partner Eisen en wensen in kaart brengen Eventueel conversieplan opstellen voor bestaande gegevens Opleveren eerste demo Implementeren! Doorlooptijd 2 weken tot 2 maanden
7
Implementatiepartner E-Results Planning BV http://www.e-resultsplanning.com Info@resultsplanning.com 030-6974717
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.