De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek. Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek kerngegevens.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek. Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek kerngegevens."— Transcript van de presentatie:

1 Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek

2 Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek kerngegevens

3 Ingevuld door… n=189

4 Hoe betrokken?

5 Wat kopen zij?

6 Hoeveel?

7 Stijging / daling?

8 Vervangingsinkoop

9 Gecentraliseerde inkoop? (alleen gemeenten) Ja! 54% Nee 41% Weet niet 5%

10 Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek catalogus of maatwerk?

11 Inkoopargumenten

12 Eenheid of verscheidenheid? De identiteit van de plek is belangrijker dan de eenheid van de hele stad? eenheid identiteit

13 soms 73% alles 17% Weet niet 8% nee 2% Catalogus? >> 90% koopt uit catalogus >> 2% nooit

14 Catalogus? >> 84% is niet merkvast (shopt) >> ontwerp- of productlijn wordt niet belangrijk gevonden (neutraal ingevuld) >> 56% vindt dat catalogusmateriaal een betere prijs-kwaliteitsverhouding heeft dan maatwerk (13% juist niet)

15 Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek handboek openbare ruimte

16 Ingevuld door… >> n=65 >> alleen ingevuld door gemeenten

17 Wie heeft een handboek >> helft alle gemeenten, verdeling:

18 Is handboek… … prettig? Ja! … beperkend (in creativiteit?) Nee! … kostenbesparend? Ja! … handig voor beheer? Ja! … te ambitieus? Nee!

19


Download ppt "Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek. Stedelijk Interieur Inkoop Onderzoek kerngegevens."

Verwante presentaties


Ads door Google