De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Roadshow: BPOS - Salestrack. Best Practices • BPOS prospecten • Succesvolle marketing acties • Trial account of POC opzetten 2.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Roadshow: BPOS - Salestrack. Best Practices • BPOS prospecten • Succesvolle marketing acties • Trial account of POC opzetten 2."— Transcript van de presentatie:

1 Roadshow: BPOS - Salestrack

2 Best Practices • BPOS prospecten • Succesvolle marketing acties • Trial account of POC opzetten 2

3 BPOS prospecten Bedrijven : • Die geen budget hebben voor betrouwbare infrastructuur • Met verouderde IT infrastructuur (>5 jaar oud) • Met werknemers die vandaag nog geen IT gebruiken – Deskless worker • Met vestigingen op verschillende locaties • Zonder professionele IT infrastructuur – Gmail/Hotmail/Pop3 • Die sterk groeien of met een sterk wisselend aantal werknemers • Die werken op Lotus Notes of gelijkaardige oplossingen (Groupwise/Kerio) – 70% van onze BPOS klanten waren vroegere Lotus Notes gebruikers 3

4 Ander opportuniteiten: • Cross sell van Exchange online naar SharePoint online • Bedrijven die mobieler willen worden • Bedrijven die informatie willen delen met klanten/leveranciers (Sharepoint) • Sterk innovatieve bedrijven • Bedrijven die gefusioneerd zijn en op korte termijn hun infrastructuur willen samenvoegen • BPOS aan nieuwe klanten voorstellen als entry point 4 BPOS prospecten

5 Succesvolle Marketing Acties • ing/callout/ flyeren om – BPOS te promoten en zich voor te stellen als BPOS partner – Uit te nodigen voor BPOS event – Doelgroep: Bedrijfsterreinen, lokale KMO’s, aangekochte KMO databases • Eigen BPOS event – Voorstelling van BPOS met demo & klanten getuigenissen – Aparte meetings opzetten met klanten die interesse tonen • Boost My Business Seminarie – Organiseer een seminarie rond Cloud computing – Wij zorgen voor de spreker: Hans Demeyer – Mail voor extra ondersteuning • New World of Work Sessies – Nodig uw klanten uit om een NWOW sessie mee te volgen bij Microsoft – Neem hiervoor contact op met uw Partner Account manager 5

6 Trial account of POC opzetten Account opzetten • Nieuw live-ID voor de klant aanmaken en dit gebruiken • Live-ID van klant gebruiken via ‘Order on behalf’ functie‘Order on behalf’ • Account aankopen: https://mocp.microsoftonline.comhttps://mocp.microsoftonline.com Trial account opzetten • Meeste partners vragen geld om trial account op te zetten (vb. 100 euro) • Elke klant heeft recht op een trial account van 30 dagen! • Erg interessant voor Sharepoint – Indien je zelf intern nog geen sharepoint gebruikt, doe dit nu met je gratis licenties! • Meer info: BPOS trial guideBPOS trial guide Proof Of Concept opzetten • Al enkele bestaande mailboxen migreren naar de cloud • Co-exsistance is mogelijk 6

7 Education, Gov’t, Non Profit Consumer Goods, Retail, Distribution Financial Services, Insurance High Tech, Electronics Manufacturing, Industrial Media & Entertainment Pharmaceutical, Healthcare Services, Hospitality Telecom, Transportation, Energy Onze ervaring

8 Belux klanten

9 Eigen Exchange 2003 serverExchange Online 75 % goedkoper een besparing van 6000 euro per jaar Eigen Exchange 2003 serverExchange Online 75 % goedkoper een besparing van 6000 euro per jaar • Bouwbedrijf • KMO (50-tal medewerkers) • enorm belangrijk (communicatie met collega’s, leveranciers en andere bouwpartners) )

10 Voornaamste Voordelen • Grote kostenbesparing (75%) • Maximale beschikbaarheid • Opgedreven betrouwbaarheid (beveiliging, back-ups) • Altijd Up-to-date • Slechts een kleine maandelijkse bijdrage Voornaamste Voordelen • Grote kostenbesparing (75%) • Maximale beschikbaarheid • Opgedreven betrouwbaarheid (beveiliging, back-ups) • Altijd Up-to-date • Slechts een kleine maandelijkse bijdrage Toekomstplannen • SharePoint Online • Als intranet • Als extranet voor communicatie met partners Toekomstplannen • SharePoint Online • Als intranet • Als extranet voor communicatie met partners

11 Gehoste messaging service BPOS overal mobiel en, chatten, informatie delen en efficiënt samenwerken • Belgisch consulting- en rekruteringsbedrijf • Medewerkers vaak onderweg • Nood aan mobiele samenwerking

12 Voornaamste Voordelen • Mobiele samenwerking • Grote kostenbesparing (IT kosten, reiskosten) • Maximale beschikbaarheid • Opgedreven betrouwbaarheid (beveiliging, back-ups) • Altijd Up-to-date • Eenvoudige integratie met andere Hostbasket-oplossingen • Productievere medewerkers Voornaamste Voordelen • Mobiele samenwerking • Grote kostenbesparing (IT kosten, reiskosten) • Maximale beschikbaarheid • Opgedreven betrouwbaarheid (beveiliging, back-ups) • Altijd Up-to-date • Eenvoudige integratie met andere Hostbasket-oplossingen • Productievere medewerkers Toekomstplannen • BPOS integeren met hosted Microsoft Dynamics CRM service Toekomstplannen • BPOS integeren met hosted Microsoft Dynamics CRM service

13 Bijkomende Weetjes Tips naar klanten: • Spreek ook met CEO & Financieel directeur (naast IT manager) • Alle Microsoft producten integreren naadloos met elkaar • Goede referenties zijn enorm belangrijk!!!referenties Tips voor jullie business: • Samenwerking met andere partners • Focus op ontwikkeling van commerciele profielen 13

14 BPOS Ondersteuning BPOS partner portal • Bijkomende productinformatie & white papers (security, SLA’s) • Technische informatie • Verkoopsmateriaal, marketing materiaal & BPOS cases • Trainingen • URL: https://partner.microsoft.com/belux-nl/productssolutions/productsonlineservices https://partner.microsoft.com/belux-nl/productssolutions/productsonlineservices Support: • BPOS support: of via de websitevia de website – Voor alles soorten vragen over BPOS & technische ondersteuning • Pre-sales support: +32 (2) of – Technische richtlijnen over functies, product mogelijkheden en integratie van Microsoft oplossingen & assistentie bij problemen bij een demo omgeving • Fysieke ondersteuning bij jouw eerste belangrijke deal – Jouw commitment: BPOS sales training & technical deep-dive training – Neem contact op met Microsoft hiervoor • BPOS Partner Account Manager voor KMO segment: 14

15 Next Steps 15 1.Cloud Essentials Partner wordenCloud Essentials Partner worden gratis internal seats + demo account activeren250 gratis internal seats + demo account activeren Partners die zelf BPOS gebruiken, verkopen het veel gemakkelijker 3.BPOS partner portal doornemenBPOS partner portal doornemen 4.Salestraining volgen 5.Technische trainingen volgen 1.Basic hands on training (18 februari) of online-training volgenBasic hands on training online-training volgen 2.Deep-dive technische training volgen (23 februari)Deep-dive technische training 6.BPOS verkopen!!! 1.Contacteer BPOS support ( ) voor algemene BPOS vragenBPOS support 2.Contacteer Lars Van Huyck via voor concrete

16 16 Cloud Partners Cloud Essentials Vereisten • Teken MOSPA overeenkomst Voordelen • Licenties voor eigen gebruik: 250 BPOS, 10 Windows Intune, 250 CRM Online • Sales & Marketing materiaal • Pre-sales en technische support Cloud Accelerate Vereisten • Preferred BPOS partner • 3 cloud referenties • 3 deals verkocht van min 150 seats in het totaal • PSP met commitment van minstens 8 deals (500 seats in totaal) Voordelen • Preferred partner voordelen • Zilver competentie • NDA cloud roadmap • Cloud Accelerate badge Vereisten • Teken MOSPA overeenkomst • PSP met commitment van minstens 20 deals (min 5 seats) • Volg de vereiste sales training • Volg de deep-dive technische training Voordelen • Cloud essentials voordelen • Grotere Visibiliteit (v.b. Website) • Klanten cases • Lokale ondersteuning • Exclusieve sessies Preferred BPOS partner

17 Waarom BPOS ipv Google apps? • Microsoft garandeert dat er niets gebeurt met de opgeslagen informatie • Microsoft biedt back-up garanties • BPOS biedt veel meer dan enkel de basisfunctionaliteiten • BPOS synchroniseert naadloos met andere Microsoft producten • Bij Microsoft kiezen we niet puur voor Cloud computing maar voor Software + Services. Meer info: extensive fact based comparison en fact based comparisonwww.whymicrosoft.com

18 © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentations. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Download ppt "Roadshow: BPOS - Salestrack. Best Practices • BPOS prospecten • Succesvolle marketing acties • Trial account of POC opzetten 2."

Verwante presentaties


Ads door Google