De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890

Verwante presentaties


Presentatie over: "Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890"— Transcript van de presentatie:

1 Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Take a breath Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890

2 Waarom ‘take a breath’? EN 779:2012 wordt binnenkort vervangen door de ISO Bewustwording over PM1, gevolgen voor gezondheid bij breed publiek = start Eerst algemeen, dan specifieker, uiteindelijk naar ISO norm 16890 Doelgroep ook onze klanten, eindgebruikers, prospects, etc.

3 Tools/middelen Social media
Social media – start 2 september 2 x per week nieuw bericht Delen!

4 UITGELICHT: LinkedIn Voordelen LinkedIn: ZAKELIJK; echte profielen
Op basis van kernwoorden kun je mensen vinden die bijv. leads zouden kunnen zijn UITGEBREIDE STATISTIEKEN, wie volgt jou, wie heeft je bericht gelezen, etc.

5 Do’s & Don’ts Do: Kies een professionele zakelijke portretfoto en trek voor de foto ‘sollicitatiekleding’ aan. Don't: Vermijd vakantiefoto's in ski-outfit of met een biertje in je hand, foto’s met een drukke achtergrond of portretten met je eigen kind. Pas je ‘headline’ aan, dus niet alleen ‘Camfil BV’ en je functie, maar bijv. ‘de expert in schone lucht oplossingen’ of ‘clean air solutions’ of ‘passie voor schone lucht’ of iets wat bij je past en waarmee Camfil gevonden kan worden. Personaliseer je connectieverzoeken. Vertel hem/haar met welke reden jij wil linken. Houd je profiel professioneel. Deel dus alleen zakelijke en professionele informatie. Zet notificaties uit zodra je jouw profiel flink gaat updaten. Dit kan namelijk als storend worden ervaren. Verstuur een leuk welkomstbericht als iemand je toevoegt. Help je netwerk regelmatig en houd het bij. Maak jouw connecties voor iedereen in je netwerk zichtbaar  dus niet openbaar! Zet je telefoonnummer drie keer op je profiel als je gebeld wil worden. Bij de contactgegevens, in je samenvatting en bij je persoonlijke gegevens onderaan. 

6 Websites ondersteuning
Website – camfil.nl En dedicated campagnesite (NL) -> proef SEO En uiteindelijk leidraad NIEUWE CAMFIL SITE

7 E-mailings Emailmarketing  Camail nr 5, donderdag 8 sept.
Statistieken, doorkliks, persoonlijke

8 Outlook emailhandtekening
Binnenkort:

9 Poster ‘takeabreath’

10 Wordt vervolgd… Binnenkort meer!


Download ppt "Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890"

Verwante presentaties


Ads door Google