De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE.

Verwante presentaties


Presentatie over: "DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE."— Transcript van de presentatie:

1 DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT

2 #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE WILLING #1. COALITION OF THE WILLING #4. RUIMTE OM TE EXPERIMENTEREN #4. RUIMTE OM TE EXPERIMENTEREN #5. MULTI-ACTOR SAMENWERKING #5. MULTI-ACTOR SAMENWERKING #7. STIMULERENDE MIJLPALEN #7. STIMULERENDE MIJLPALEN #6. TRANSPARANTE COMMUNICATIE #6. TRANSPARANTE COMMUNICATIE

3 #1. COALITION OF THE WILLING

4 WAAROM? Ecover gelooft dat de wereld een veel betere plek zou zijn als we verder zouden kijken dan petrochemische grondstoffen en ons bewustzijn rond hygiëne en zuiverheid herdefiniëren. HOE? Dat is waarom Ecover pionierswerk verricht in haar onderzoek om met de kracht van de natuur conventionele was- en kuismiddelen ver achter zich te laten. WAT? Het resultaat bestaat uit een assortiment producten dat hard is voor vuil, maar mild voor je gezondheid, je wasgoed en ons milieu. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE

5 WAAROM? Method is ervan overtuigd dat mensen een emotionele band hebben met de omgeving waar ze wonen. HOE? Dat is waarom Method de industrie graag op zijn kop zet door het idee in vraag te stellen dat wassen en kuisen vervelende taken zijn. WAT? Daarom bieden we met alles wat we doen een mooier schoon aan: vrolijk design, non-toxische producten met heerlijke geuren die je inspireren om plezier te beleven aan was- en poetsbeurten. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE

6 En-En-En

7 Conceptuele Diversiteit

8 #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE WAAROM? Vandaag rijdt 50% van de vrachtwagens over de Vlaamse wegen leeg, de andere helft haalt nauwelijks 80% van haar laadvermogen. Op die manier komt er de komende 10 jaar 30% vrachtvervoer bij en staan we stil. HOE? Daarom moeten we transport op een collaboratieve manier gaan organiseren. WAT? Het resultaat wordt een Facebook (of zelfs een Tinder) waar logaritmen relaties tussen transportplanners creëren en in real time de besparing genereren in Euro’s, kilometers, CO2 en transporttijden.

9 #3. CONCREET ENGAGEMENT “In 2018 zijn al onze producten 100% bio-based Ambitieus | haalbaar | éénduidig | 100% (over de samenstelling van product en verpakking)

10 #3. CONCREET ENGAGEMENT “100% Clean, 100% Safe, 100% Automotive Ambitieus | haalbaar | éénduidig | 100% (over de toekomst van automobiliteit)

11 #3. CONCREET ENGAGEMENT “In 2025 rijdt Amsterdam uitstootvrij Ambitieus | haalbaar | éénduidig | 100% (Gemeenteraad Amsterdam over het maatregelpakket Schone Lucht, 22 juni 2016)

12

13 #4. RUIMTE OM TE EXPERIMENTEREN | CODERDOJO


Download ppt "DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE."

Verwante presentaties


Ads door Google