De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services."— Transcript van de presentatie:

1 Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services Premier Support

2 Doelstelling Premier support? Succesvol in gebruik nemen van de Microsoft producten/diensten en het optimaal beheren van de Microsoft ict omgeving.

3 Implementation to Optimization Services Lifecycle Business & IT-Strategy Alignement Design and Architecture Implemen- tation Operation Support Business to Requirements Services Delivery Design to Implementation Visie Architectuur MS -Partners Premier Support Requirements to Design

4 IT Strategy & Planning Ontwerp & Architectuur Implementatie & Realisatie Operationeel beheer & Support Impact MTAS Partner Activiteiten: Match tussen klantvraag, interne initiatieven en bedrijfsdoelstellingen Samen met de bepalen van de IT Roadmap Opstellen van risk en benefit analyses Vaststellen van de jaarplanning en bijbehorende projecten Sturen op product deployment en innovatie Evaluatie van opgeleverde projecten en eventuele bijstelling lifecycle Activiteiten: Vanuit de klantvraag vaststellen van kaders voor het technologie en functionele architectuur ontwerpen Uitvoeren van ontwerp kwaliteit controles Advies diensten ter ondersteuning van de Architecten Praktisch toepassen van Microsoft referentie architectuur richtlijnen Microsoft Technology and Architectuur Services From Requirements to Design Activiteiten: Kwaliteitscontrole bij overgang van Design & Architectuur naar Implementatie en Realisatie Uitrollen van technologie uitgaande van project guidelines (veelal uitgevoerd door partners) Programma en/of Projectleiding indien dat expliciet door de klant wordt gewenst Microsoft Project Support & Microsoft Partners From Design to Implementation Activiteiten: Proactieve diensten: Service Delivery Management Health & Remediation services Educatieve services Operations Management services Infrastructuur Optimalisatie services Reactieve diensten: Product support, Critical situation support Informatie diensten: Lifecycle informatie, Security informatie Premier Services From implementation To Optimization IMPACT From Business to Requirements

5 Wat is Premier support? Directe ondersteuning: – Service Delivery Manager – Relatie en ingang naar Microsoft “Best Practices” – Rapportage en pro-actieve informatie voorziening Pro actieve support: – Healtchecks – Quick Design advies – Q&A (samenwerking met partners) – Expertise Probleem oplossing: – 7 dagen 24 uur support – 1 uur responstijd bij business critical situatie – Telefonische en Onsite supportKennisoverdracht: – Premier online database toegang – Praktijk training/ workshops – Pro-actieve security informatie – Masterclasses (Microsoft University) – Kennis nulmeting (People Readiness HC) – Talent programm

6 Inhoud Premier support? Directe ondersteuning: Service Delivery Manager Relatie en ingang naar Microsoft “Best Practices” Rapportage en pro-actieve informatie voorziening Pro actieve dienstverlening: Health Check naar keuze 10 uur ondersteuning Probleem oplossing support: 30 uur helpdesk (24*7) Kennisoverdracht: 1 training Premer Online Pro-actieve security informatie 2 Premier EDU dagen Bruto Investering: ,- Euro (excl. BTW)

7 Voorstel Shared Premier support? Directe Ondersteuning: Service Delivery Management Probleem oplossing support: 10 uur incidenten ondersteuning (24*7) Kennisoverdracht: 2 Premier Support dagen in samenwerking met Surfmarket en SLBdiensten 1 ROC dag met onderwerp naar keuze Toegang tot Premier Online Alle overige voordelen van Premier Support Variable diensten zijn tot een maximum van 90 punten: Health Check naar keuze. 70 punten Premier startup (5 mini Health Checks) 70 punten Microsoft University training (1/pp) 10 punten Blok 10 uur incidenten support 10 punten People readiness Assessment (nul meeting) 20 punten Blok 10 uur Support assistentie 10 punten Operational Strategic Review 70 punten Disaster recovery service naar keuze 70 punten Bruto Investering Onderwijsinstellingen: ,- euro (excl. BTW)

8 © 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Download ppt "Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services."

Verwante presentaties


Ads door Google