De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014."— Transcript van de presentatie:

1 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014

2 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Waarom ledentevredenheidsonderzoek Jaarlijks meten Geen selectieve waarnemingen Groot bereik Inzicht in “wat er leeft” Bekend verschijnsel binnen LTC

3 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Het proces Opzet LTO 2014 Borging anonimiteit Doelgroep 18+ Commissie resultaten Gerda van den Ing (afgevaardigde leden) Dennis Vosmeer (afgevaardigde bestuur)

4 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Inleiding – feiten Aantal uitnodigingen1.048 (2013: 1.042) (2012: 993) Aantal ingevulde formulieren234 (2013:257) (2012: 278) Representatieve uitkomst22% (2013: 25%) (2012: 28%) Animo om LTO in te vullen daalt gestaag 50,9% langer dan 10 jaar lid (2013: 50,2% 2012: 50,4%) Gemiddelde lidmaatschap bedraagt 6,5 jaar (6,5 jaar in 2012 en 2013) Gemiddeld 5,5 maal per maand aanwezig en 6 uur per maand tennis (zomerperiode) – gelijk aan 2013

5 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten Onderwerpen: 1.Algemeen 2.Organisatie 3.Park en banen 4.Horecagelegenheid en paviljoen 5.Beleid

6 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – algemeen Uit LTO blijkt dat leden ervaren dat op basis van uitkomsten 2013 verbeteringen of aanpassingen zijn doorgevoerd. Fietsenstalling aangepakt maar tijdens drukte nog steeds rommeltje Lijnen baan 5 en 6 verlaagd, heeft tot lichte verbetering geleid LTC is en blijft een vereniging bestaande uit vele groepjes waar je als nieuw lid lastig tussen komt – vrij spelen – competities – evenementen Beperk zittingstermijnen van vrijwilligers maar nieuwe vrijwilligers melden zich te beperkt, daarom….. VRIJWILLIGERS MELDEN SVP!!

7 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten - organisatie Rapportcijfers LTC van leden 201420132012 tevreden over organisatie binnen LTC7,17,67,0 de sfeer is goed6,97,57,2 LTC-activiteiten zijn goed 7,67,47,8 Conclusie: LTC scoort nog steeds een dikke voldoende, gelijk aan 2012 maar lager dan 2013

8 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – organisatie Opmerkingen en opvallende zaken: Meer ruimte voor recreatiespelers – veel activiteiten daardoor weinig vrije banen over Meer aandacht voor niet selectiejeugd Organisatie VCL tijdens competitie niet op orde

9 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – park en banen Tevreden over het park 84% (2013: 93%) (2012: 89%) Kwaliteit banen, verbeterde bespeelbaarheid t.o.v. vorig seizoen: Canada tenn38% (2013: 43%) Smashcourt (rode) banen84% (2013: 72%)

10 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – park en banen Opmerkingen en opvallende zaken uit voorgaande LTO’s: Lijnen te hoog (rode banen) Vervangen (groene banen) Haakjes sleepnet te hoog Verlichting minibaan Acties 2014 Lijnen baan 5 & 6 aangepakt, 50% vindt de bespeelbaarheid nu goed Groene banen pas vervangen als afgeschreven Haakjes sleepnet aangepast Inventarisatie mogelijkheden verlichting minibaan gestart

11 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – horecagelegenheid Klantvriendelijkheid pachter Betrokkenheid horecamedewerkers De ontevredenheid is afgenomen. Dit geldt voor zowel de klantvriendelijkheid van de pachter als de betrokkenheid van de horecamedewerkers

12 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – horecagelegenheid Opmerkingen en opvallende zaken: Verbetering t.o.v. resultaten 2013 Complimenten voor pachter en verbeterde inzet zichtbaar Pachter laat verbeterde houding en klantvriendelijkheid zien Inzet nieuwe dames goede zet Bedienen aan tafel gewenst Prijzen zijn te hoog

13 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – paviljoen De inrichting van het paviljoen wordt door 60% als tevreden of beter beoordeeld (59% 2013 en 60% in 2012) Positieve punten Netjes en overzichtelijk Toegankelijkheid met het pasjessysteem Sanitair MAAR KAN VEEL GEZELLIGER

14 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – paviljoen Opmerkingen en opvallende zaken: Aankleding paviljoen – te steriel Assortiment – kan gezonder Prijzen – over het algemeen te hoog TV – te hard aan en op verkeerde programma’s zijn voor verbetering vatbaar

15 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – open vragen

16 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – open vragen Opmerkingen en opvallende zaken Uit LTO 2013 bleek behoefte aan “Tennisjemee”, in 2014 is deze nagenoeg verdwenen. Deelnemers trainingsgroepen naar 5 personen scoort 6,0. Flits en informatieboekje scoort 5,1. De ouderen hechten meer waarde aan een fysiek boekje dan de jongeren. Veiligheid scoort dikke voldoende 8,2.

17 LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Slot Resultaten overgedragen aan bestuur Bestuur bepaalt samen met betrokkenen verbeterpunten Terugkoppeling via verschillende communicatiemiddelen w.o. ALV/website/nieuwsbrief Tevredenheidsonderzoek 2015


Download ppt "LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014."

Verwante presentaties


Ads door Google