Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMelanie van de Velde Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)
2
Wat zijn ouderen?
3
50
4
www.bureauvijftig.nl@bureauvijftig Ouderenmarketing
5
www.bureauvijftig.nl@bureauvijftig Ouderenmarketing
6
www.bureauvijftig.nl@bureauvijftig HET NIEUWE OUDER WORDEN
7
www.bureauvijftig.nl@arjanintveld Regie over leven houden is belangrijkste Clouderen: 30.000 apps
8
www.bureauvijftig.nl@arjanintveld 6,3 miljoen 50-plussers 75% van het vermogen 83% dagelijks online e-bike redding fietsindustrie gemiddeld 53 jaar opa of oma 75% van de nieuwe auto’s
9
Highlights uit diverse onderzoeken Voor 47,7% auto meest gebuikte vervoersmiddel, meerderheid verwacht daar geen verandering in en voelt zich niet onzeker over rijgedrag. 81% van de ouderen gebruikt een navigatiesysteem. 36,8% overweegt aanschaf elektrische fiets. Fietsen vooral vanwege gezondheid. 91,6% maakt wel eens gebruik van OV Leeftijd speelt geen rol
10
Welke vervoersmiddelen gebruiken ouderen? Van welke vervoersmiddelen maakt u wel eens gebruik? N=2157 Van welk vervoersmiddel maakt u het méést gebruik? N=2157
11
Hoe bereiken we die dan?
12
60 PensioenKleinkinderenZorgbehoevendPartner overlijdt Segmentatie o.b.v. levensmomenten Algemeen
13
Ijkpersoon: Els ●Leeftijd: 67 jaar ●Els doet 4x per week boodschappen bij de Albert Heijn om de hoek. ●Els past 2x in de week op haar kleindochter ●De veiligheid van hun kleinkind boven alles.
14
Hoe bereiken we Els? ●Gericht op een specifiek levensmoment ●Doelgroep kan zich in boodschap verplaatsen ●Geen directe koppeling met leeftijd ●Realistische foto ●Geloofwaardig ●Herkenbaar
15
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.