Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties."— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 13 Internetmarketing

2 Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties aan het internet. Ontwikkelen van e-commerce om andere verkoop- en promotieactiviteiten te completeren. Zorgen dat elk onderdeel van e-commerce zorgvuldig wordt geïntegreerd en ontwikkeld om klanten naar een website te trekken en tot aankoop te stimuleren. Bewust zijn van de reikwijdte van internet voor business- to-businessklanten en internationale marketingactiviteiten.

3 Figuur 13.1 Internetdiensten aangeboden door marketingbureau’s

4 Figuur 13.2 Functies van internet

5 Figuur 13.3 Tien belangrijkste categorieën van internetwinkels

6 Figuur 13.5 Rekening houden met de verschillende culturen bij internationale internetmarketing

7 Figuur 13.6 Hoe komen mensen op een nieuwe website?

8 Figuur business-to-business- technieken om websitebekendheid te stimuleren


Download ppt "Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties."

Verwante presentaties


Ads door Google