De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert."— Transcript van de presentatie:

1 Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert Van Robaeys

2

3

4 25 wijken 1 centraal AC 10 decentrale DC’s 10 Lokale DC’s 7 Welzijnbureau’s ± 100 balies

5

6

7

8

9 10 jaar Gentinfo ± 450 oproepen per dag

10 4 Gentinfo-Punten in 2015 Verdere uitrol in alle wijken

11 Burgerzaken+ Bib + Gentinfo 6 haltes

12 Centralisatie site Zuid Publiekszone - Dienstverlening

13

14 Minder open Meer klantgericht Avondopening op afspraak Donderdag gesloten Zaterdagvoormiddag blijft vakbonden (uurroosters)

15

16 FOBO Flexibiliteit loketwerk

17 Continuïteit tijdens verbouwingen

18 IT-oplossingen

19

20


Download ppt "Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert."

Verwante presentaties


Ads door Google