De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas."— Transcript van de presentatie:

1 Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas

2 Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Slot

3 Wat is Crossfit Work-out die bestaat uit functionele bewegingen Zitten Gooien Tillen Rennen Duwen Trekken Springen klimmen

4 Wat is Crossfit Volgende domeinen worden getraind: Uithoudingsvermogen Kracht Flexibiliteit Power Snelheid Coördinatie Wendbaarheid Nauwkeurigheid Balans

5 Debriefing Wij onderzoeken een scène van de opening Crossfit(promotie) Groter klanten bestand Met promotie klantenbestand proberen uit te breiden Doelgroep

6 Missie Mogelijkheid Crossfit te beoefenen Ontwikkeling omhoog tillen Opkomende trend(promotiebeleid )

7 Visie Klant moet graag terug komen Groepsgebeuren staat centraal Professioneel begeleid(gediplomeerde instructeurs) Klant en personeel samen laten groeien

8 Doelgroep Iedereen die van Crossfit houdt of wil proberen Senioren en kinderen niet Hoofddoelgroep; sportief, grenzen verleggen, fit willen blijven of worden

9 Concurrentie analyse(omgeving)

10 SWOT S: Opkomende trend, personal training W: Duurder als gewone fitness Voor studenten soms te duur O: Scholen Turnhout ( sportdagen, LO lessen,…) T: Crossfit trend overwaait of concurrent

11 Smart Specifiek Promotie uitwerken Crossfit Turnhout Promotie voeren Crossfit Turnhout Klanten aantrekken Klantenbestand uitbreiden

12 Smart Meetbaar: Uitgewerkte promotie middelen  check wiki Stijging van klantenbestand  check Excel bestand

13 Smart Acceptabel: Vraag naar nieuwe klanten tegen opening  Aantoonbaar in excelbestand Gegevens en activiteiten zijn altijd terug te vinden op onze wiki

14 Smart Realiseerbaar: 2 uitbaters met een diploma instructeur Zij hebben kennis van de zaak 3 marketing studenten met marketing kennis Wij hebben kennis van marketing/promotie

15 Smart Tijdsgebonden …/11/2015 promotie voeren op Facebook …/12/2015 flyer klaar om in te zetten (enkel nog afdrukken) …/12/2015 promotie voeren op straat …/12/2015 opening van Crossfit

16 4p’s -> Product/dienst Product  fitnessabonnementen / Dienst  professionele begeleiding Kortingsprijzen en promoprijzen hanteren Klantenbestand uitbreiden Naambekendheid

17 4p’s -> prijs Vrij goedkoop  crossfit (volk aantrekken) 90 euro/maand/ 3 maanden 80 euro/maand/ 6maanden 70 euro/maand/ 1 jaar 10 beurtenkaart / 120 euro Gratis proefles  promo  volk aantrekken 15 % studentenkorting

18 4p’s -> plaats Strategische keuze  geen crossfit aanwezig Vrij grote stad  groot aantal potentiële klanten

19 4p’s-> promotie In den beginne goedkopere prijzen  klanten lokken Nadien overtuigen door goede praktijk (z’n geld waard) Vorm van promo in motto  SAMEN met ANDEREN werken aan een goed lichaam onder professionele begeleiding Promo prijzen om naambekendheid en klantenbestand

20 Slot Nadruk op klanten en promotie/reclame Succesvolle toepassing Theorie toepassen in praktijk omtrent promoten en positioneren van onderneming Zelf dingen leren door praktijkervaring


Download ppt "Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas."

Verwante presentaties


Ads door Google