Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas."— Transcript van de presentatie:

1 Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas

2 Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Slot

3 Wat is Crossfit Work-out die bestaat uit functionele bewegingen Zitten Gooien Tillen Rennen Duwen Trekken Springen klimmen

4 Wat is Crossfit Volgende domeinen worden getraind: Uithoudingsvermogen Kracht Flexibiliteit Power Snelheid Coördinatie Wendbaarheid Nauwkeurigheid Balans

5 Debriefing Wij onderzoeken een scène van de opening Crossfit(promotie) Groter klanten bestand Met promotie klantenbestand proberen uit te breiden Doelgroep

6 Missie Mogelijkheid Crossfit te beoefenen Ontwikkeling omhoog tillen Opkomende trend(promotiebeleid )

7 Visie Klant moet graag terug komen Groepsgebeuren staat centraal Professioneel begeleid(gediplomeerde instructeurs) Klant en personeel samen laten groeien

8 Doelgroep Iedereen die van Crossfit houdt of wil proberen Senioren en kinderen niet Hoofddoelgroep; sportief, grenzen verleggen, fit willen blijven of worden

9 Concurrentie analyse(omgeving)

10 SWOT S: Opkomende trend, personal training W: Duurder als gewone fitness Voor studenten soms te duur O: Scholen Turnhout ( sportdagen, LO lessen,…) T: Crossfit trend overwaait of concurrent

11 Smart Specifiek Promotie uitwerken Crossfit Turnhout Promotie voeren Crossfit Turnhout Klanten aantrekken Klantenbestand uitbreiden

12 Smart Meetbaar: Uitgewerkte promotie middelen  check wiki Stijging van klantenbestand  check Excel bestand

13 Smart Acceptabel: Vraag naar nieuwe klanten tegen opening  Aantoonbaar in excelbestand Gegevens en activiteiten zijn altijd terug te vinden op onze wiki

14 Smart Realiseerbaar: 2 uitbaters met een diploma instructeur Zij hebben kennis van de zaak 3 marketing studenten met marketing kennis Wij hebben kennis van marketing/promotie

15 Smart Tijdsgebonden …/11/2015 promotie voeren op Facebook …/12/2015 flyer klaar om in te zetten (enkel nog afdrukken) …/12/2015 promotie voeren op straat …/12/2015 opening van Crossfit

16 4p’s -> Product/dienst Product  fitnessabonnementen / Dienst  professionele begeleiding Kortingsprijzen en promoprijzen hanteren Klantenbestand uitbreiden Naambekendheid

17 4p’s -> prijs Vrij goedkoop  crossfit (volk aantrekken) 90 euro/maand/ 3 maanden 80 euro/maand/ 6maanden 70 euro/maand/ 1 jaar 10 beurtenkaart / 120 euro Gratis proefles  promo  volk aantrekken 15 % studentenkorting

18 4p’s -> plaats Strategische keuze  geen crossfit aanwezig Vrij grote stad  groot aantal potentiële klanten

19 4p’s-> promotie In den beginne goedkopere prijzen  klanten lokken Nadien overtuigen door goede praktijk (z’n geld waard) Vorm van promo in motto  SAMEN met ANDEREN werken aan een goed lichaam onder professionele begeleiding Promo prijzen om naambekendheid en klantenbestand

20 Slot Nadruk op klanten en promotie/reclame Succesvolle toepassing Theorie toepassen in praktijk omtrent promoten en positioneren van onderneming Zelf dingen leren door praktijkervaring


Download ppt "Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas."
Ads door Google