Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdChristina van der Velde Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Evaluatie
2
Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding Doel: Meer reuring in de Zaanstreek Samenwerking met festival industrie cultuur bedrijven, intellingen en verenigingen Bestaande activiteiten ondersteunen en nieuwe activiteiten helpen ontwikkelen
3
Resultaat: Activiteitenprogramma van 28 weken lang; nieuwe en bestaande activiteiten, langs de Zaan, Hembrugterrein, Centrum, Zaanse Schans en Zaanstreek Noord Ca. 100 activiteiten zijn gepromoot, mede-ontwikkeld, mede-gefinancierd, georganiseerd Meer bezoekers: 100.000 bezoekers extra door nieuwe evenementen en extra bezoekers per evenement.
4
Activiteiten: Sloepenrace Festival industrie cultuur Watersport Zaanse Vlootschouw Muziek en culturele activiteiten Kunstprojecten Culinaire evenementen Educatieve, sociaal-maatschappelijke activiteiten
5
Subsidie bijdrage aan: Chocoladeopera Karavaan Brokkingfestival Boulevaart Zaanstreken Juniorkamer Kunsteiland Opkloppudding Kook Hembrug Happening Binnenstad
6
Subsidie bijdrage aan: Kunst en Cultuur: Folkloredag Zaanse Schans Samen Saens Kapiteinskoor Esther Hans Zeeschilder-expositie Zaans Erfgoed Tijdmuseum Stampions StampionsMilitair Weekend Verlichting Molens Historische vereniging Stads/einder (Water)sport: Zaan de Wandel Waterpolo wedstrijden Hotspot Wormerveer Vlootschouw Maatschappelijk: IJskes Ponton Zaan de Wandel Boek van Pette Steigervoorziening a la Carte Cruises Russische Buurt Tussen Zuiddijk en Zaan Amnesty Fotografie Varen in de Zaanstreek, website Reuzenrad, Hembrug Happening Kinderboekenmarkt Zaantheater
7
Verder speciaal ontwikkeld o.a. Festival Industrie Cultuur SeniorenSail Young Sail performance Sail Mee Kunst aan de Zaan Zaanse Vlootschouw Baai van Zaandam met Tres Hombres en reddingslopen Muziekoptredens door Jurriaan Berger in samenwerking met Podium de Flux
8
Communicatie en PR: Website Specials: Magazine en Advertenties Social Media Free Publicity
9
Website: www.stadaandezaan.nl Verwijzing vanuit social media en advertenties Overzicht gehele actuele programma evenementen Bezoekers site: 51.000 bezoekers
10
Magazine “Varen in de Zaanstreek” 1 e Druk: 80.000 stuks: huis-aan-huis, sluizen, B&B's/hotels, netwerk UIT 2 e druk: 2.000 stuks: Beurs, sluizen, netwerk UIT
11
Advertenties Van mei t/m oktober elke 2 weken (totaal 12 keer) advertentie 1/4 pagina Zaans Stadsblad 3x een insert van 4 hele pagina’s in Zaans Stadsblad en Waterland Maandelijks een pagina in UITdezaanstreek
13
Andere Media RTV NH: Bij openingsprogramma 4 uur live TV 5 promotiefilmpjes
14
Facebook: Volgers StadadZaan: 3543 mensen. Totaal 45.817 acties op berichten (bv klikken op link) Twitter: Volgers StadadZaan: 402 Aantal tweets: 502 Aantal weergaven: 104.427 Aantal profielbezoeken: 2771 Aantal vermeldingen: 495
15
Free Publicity 50 Perspublicaties Vooral lokaal en regionaal
16
Financiën: € 400.000 besteed. Binnen begroting gebleven Sponsoring (in geld en materiële bijdrage) : € 40.000 Hoofdsponsor: Rabobank Zaanstreek en verder Hansel Salades Deen Supermarkten Afvalzorg nv Albert Heijn Stichting Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening Zaanstad Waterland De Maatschappij Rotary Wormerveer-Krommenie Rotary Zaanstad OVO Zaanse Schans
17
Stad aan de Zaan 2016 en verder...?
18
Start Slideshow
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.