Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoannes Siebe Vink Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
CV202A Jochem, Thies, Marnix, Silvia, Loulou en Lauren
2
Inleiding
3
Inhoud Trends De trendfactoren De trendniveaus Conclusie Bronnen Opdracht 1 – Trendfactoren benoemen Opdracht 2 – Trendniveaus ontdekken
4
Trends Waarom trends? Waarom zijn trends belangrijk voor het beinvloeden van consumentenbedrag? Hoe beïnvloeden trendfactoren de behoeften van de doelgroep?
5
Trendfactoren
6
Micro, Maxi en Megatrend
7
Microtrend
8
Maxitrend
9
Megatrend
10
Conclusie Trendfactoren Economisch, ecologisch, politiek, sociologie/cultuur, demografie, technologie Trendniveaus Micro-, Maxi- en Megatrend
11
Bronnen ‘Van Trends naar Brands’ van Hilde Roothart en Win van der pol (2008) ‘Trends Herkennen, Begrijpen, Gebruiken, Creëren’ van Fons Maenhoudt (2010)
12
Vragen?
13
Opdracht 1 Trendfactoren
14
Opdracht 2 Trendniveaus
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.