De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011."— Transcript van de presentatie:

1 Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011

2 Klantgericht ondernemen, iets hemels 2

3 De werkelijkheid is anders 3

4 De toekomst is ook anders: Informatie overload, klant wil hulp 4

5 Meer verschillende contactmomenten met de klant door technologie 5 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.

6 Aantallen zijn enorm en groeien Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. 6 > 250 miljoen > 250 miljard per dag > 5.5 mld abonnementen > 400 mln views per dag

7 Alle contactmomenten worden op beleving gewaardeerd 7 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.

8 Wie is de klant van morgen? 8

9 En de zakelijke klant? 9

10 Klant wil geen hijgerige verkopers 10

11 Klant wil kunnen vertrouwen, juist nu 11

12 Klant wil samen alles beter maken 12

13 De balans van de toekomst 13 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. More Less Emotion Creativity Material Ratio

14 Onderscheidend vermogen 14

15 Wat bepaalt onderscheidend vermogen 15 De mensen achter de organisatie en hun attitude

16 Vergeet even kennis en vaardigheden 16

17 Meer emotie en gevoel 17

18 De tevreden werknemer 18

19 Co-creëren met klant, de ware innovatie 19

20 De nieuwe ratio: “klantbetrokken” 20


Download ppt "Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google