Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLeopold Pieters Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011
2
Klantgericht ondernemen, iets hemels 2
3
De werkelijkheid is anders 3
4
De toekomst is ook anders: Informatie overload, klant wil hulp 4
5
Meer verschillende contactmomenten met de klant door technologie 5 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.
6
Aantallen zijn enorm en groeien Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. 6 > 250 miljoen > 250 miljard per dag > 5.5 mld abonnementen > 400 mln views per dag
7
Alle contactmomenten worden op beleving gewaardeerd 7 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.
8
Wie is de klant van morgen? 8
9
En de zakelijke klant? 9
10
Klant wil geen hijgerige verkopers 10
11
Klant wil kunnen vertrouwen, juist nu 11
12
Klant wil samen alles beter maken 12
13
De balans van de toekomst 13 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. More Less Emotion Creativity Material Ratio
14
Onderscheidend vermogen 14
15
Wat bepaalt onderscheidend vermogen 15 De mensen achter de organisatie en hun attitude
16
Vergeet even kennis en vaardigheden 16
17
Meer emotie en gevoel 17
18
De tevreden werknemer 18
19
Co-creëren met klant, de ware innovatie 19
20
De nieuwe ratio: “klantbetrokken” 20
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.