Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLudo Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Voorlopig plan trends 2009
2
Waar zijn we achter? Resultaten desk Mening van experts Wat hebben we bedacht? Het idee Vragen?
3
Doelgroep: Mannen 25-35 in 2020 Trend: Steeds meer behoefte aan gepersonaliseerd nieuws Digitalisering: De virtuele wereld wordt belangrijker dan de fysieke Grenzen tussen media vervagen Jonge mannen lopen voorop
4
Straks al het nieuws gratis en legaal op internet beschikbaar Belangrijkste is filteren van de berg informatie Consument ziet massareclame niet meer
5
Tony Bosma (extendlimits.nl): “Alles en iedereen wordt verbonden met en door de virtuele wereld”. Bakas: Domotica (ICT-toepassingen in huis) Beeld wordt steeds belangrijker, weinig tekst Te volgen op ons blog: http://trendsinnieuwsconsumptie.blogspot.com/ http://trendsinnieuwsconsumptie.blogspot.com/
6
Het idee: Vortex Een mobiele dienst Het portaal naar je digitale leven Database met voorkeuren van gebruikers Holografische 3D (of 4D) nieuws agent Al het nieuws van jouw voorkeur (wereld- en persoonlijk) binnen handbereik Personalisering en beleving
7
Speelt in op de volgende behoeftes: Audiovisueel materiaal Filtering informatie Mobiele toegang Is rendabel omdat: Er door de filtering en personalisering hele gerichte advertentiemogelijkheden zijn Consument ziet alleen producten en diensten die aansluiten op het profiel
8
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.