Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHidde de clercq Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
3
Agenda Inleiding Voor- en nadelen Analytics Meubelsector Beacons Adviesrapport
4
Inleiding Wat is Retargeting?
5
Inleiding Wat is Retargeting? 1. Reclame van Zalando gezien
6
Inleiding Wat is Retargeting? 1. Reclame van Zalando gezien 2. Zalando bezoeken
7
Inleiding Wat is Retargeting? 1. Reclame van Zalando gezien 2. Zalando bezoeken 3. Verlaat Zalando
8
Inleiding Wat is Retargeting? 1. Reclame van Zalando gezien 2. Zalando bezoeken 3. Verlaat Zalando 4. Nieuwe surfsessie
9
Inleiding Wat is Retargeting? 1. Reclame van Zalando gezien 2. Zalando bezoeken 3. Verlaat Zalando 4. Nieuwe surfsessie 5. BAM!
10
Inleiding Wat is Retargeting? Advertenties weergeven aan personen op basis van vorige acties
11
Inleiding Waarom anders online adverteren?
12
Inleiding Waarom anders online adverteren? Stijging kosten online advertenties
13
Inleiding Waarom anders online adverteren? Stijging kosten online advertenties Banner-blindheid
14
Inleiding Waarom anders online adverteren? Stijging kosten online advertenties Banner-blindheid Voordelen Hogere relevantie
15
Inleiding Waarom anders online adverteren? Stijging kosten online advertenties Banner-blindheid Voordelen Hogere relevantie Hoger conversieratio
16
Nadelen Retargeting (Online) stalking?
17
Nadelen Retargeting Privacy?
18
Nadelen Retargeting Product reeds (elders) gekocht?
19
Nadelen Retargeting Geen interesse?
20
Soorten Retargeting Verschillende platformen en technieken
21
Soorten Retargeting Verschillende platformen en technieken On site E-mail Search Facebook Twitter Google Display Netwerk In app CRM
22
Analytics Google Analytics of andere basis Analytics-tool
23
Analytics Heatmap-tools voor landingspagina Bvb: Mouseflow
24
Analytics Scrolling-heatmap
25
Analytics Recordings
26
Meubelsector
27
Waarom meubelsector?
28
Meubelsector Waarom meubelsector? Online relatief weinig aanwezig
29
Meubelsector Waarom meubelsector? Online relatief weinig aanwezig
30
Meubelsector Waarom meubelsector? Online relatief weinig aanwezig Vaak lange beslissingsperiode
31
Meubelsector Enkel informatie die relevant is voor adviesrapport
32
Meubelsector Enkel informatie die relevant is voor adviesrapport
33
Retargeting in de meubelsector
34
Search Retargeting Facebook Retargeting Google Display Network Retargeting CRM Retargeting
35
Beacons
36
Kleine Bluetooth Low Energy apparaten
37
Beacons Kleine Bluetooth Low Energy apparaten Interactie op smartphone triggeren
38
Beacons Kleine Bluetooth Low Energy apparaten Interactie op smartphone triggeren Vereisten voor interactie:
39
Beacons Kleine Bluetooth Low Energy apparaten Interactie op smartphone triggeren Vereisten voor interactie: App geïnstalleerd hebben Bluetooth aan Binnen bereik van beacon
40
Adviesrapport: 10-stappenplan DoelstellingUitvoerenMetenAnalyseren
41
Questions?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.