Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBenjamin Wauters Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Hoofdstuk 14 Evaluatie van een geïntegreerd marketingcommunicatieprogramma
2
Leerdoelen Beoordelen van elk niveau binnen een GMC-programma, van individuele advertenties en de website tot de langetermijngroei en de continuïteit van de onderneming. Ontwikkelen van meeteenheden van boodschappen en maatstaven voor gedrag wanneer marketinginstrumenten worden ingezet. Onderzoeken wat de kwaliteit van pr-activiteiten is in samenhang met onderzoek naar inzet van andere marketingcommunicatiemiddelen. Voorbereiden van een aantal korte- en langetermijndoelen die zijn gekoppeld aan de boodschap van de onderneming.
3
Figuur 14.1 Methoden van boodschapevaluatie en wanneer die worden gebruikt
4
Figuur 14.2 Elementen voor een recalltest
5
Tabel 14.1 Invloed van leeftijd op DAR en merkrecall
6
Figuur 14.3 Copytestprincipes van PACT
7
Figuur 14.4 Metingen van gedrag
8
Figuur 14.5 Meetbaar gedrag op marketingniveau
9
Tabel 14.2 Door marketeers gegeven definities van ROI
10
Figuur 14.6 Meeteenheden voor de algemene gezondheid van een onderneming
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.