Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING."— Transcript van de presentatie:

1

2 Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING

3 Wijkvergelijk 2 of 3 wijken vergelijken 4 Categorieën Open data Scores Persoonlijk vergelijk Registratie / Enquête Eigen resultaten inzien Vergelijken met gemiddeldes Social media INLEIDING CONCEPT

4 Website: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/ http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/ Wijkvergelijk: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php Persoonlijkvergelijk: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php INLEIDING PRODUCT

5 Het is eenvoudig en overzichtelijk! Delen met vrienden INLEIDING WAAROM GAAN MENSEN HET GEBRUIKEN?

6 Meer gegevens, want is laagdrempelig Voorbeeld: In Noord blijkt dat veel mensen zich onveilig voelen Signaal: Noord is onveilig GGD kan in gesprek met de gemeente een plan opstellen Bewoners hebben hun stem laten gelden  veiligere wijk! INLEIDING BETERE GEGEVENS VOOR GGD

7 In de toekomst zal meer online gaan Voordelen: Kostenbesparing Actualisering van de gegevens Open data De mogelijkheid om vaker een enquête af te nemen Laagdrempelig Modern imago Kost de deelnemer minder tijd INLEIDING TOEKOMSTBEELD

8 Kanalen van de GGD Product is vooral een dienst / informatievoorziening Folder bij de gezondheidsenquête Banner op GGD website Folders in GGD-vestigingen INLEIDING MARKETING

9 INLEIDING BANNERS

10 FOLDER BIJ ENQUETE INLEIDING FOLDER BIJ ENQUETE

11 INLEIDING FOLDER BIJ VESTIGING

12 INLEIDING VRAGEN?


Download ppt "Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING."
Ads door Google