Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdVera Groen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING
3
Wijkvergelijk 2 of 3 wijken vergelijken 4 Categorieën Open data Scores Persoonlijk vergelijk Registratie / Enquête Eigen resultaten inzien Vergelijken met gemiddeldes Social media INLEIDING CONCEPT
4
Website: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/ http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/ Wijkvergelijk: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php Persoonlijkvergelijk: http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php http://project.cmd.hro.nl/2010_2011/emedia_ med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php INLEIDING PRODUCT
5
Het is eenvoudig en overzichtelijk! Delen met vrienden INLEIDING WAAROM GAAN MENSEN HET GEBRUIKEN?
6
Meer gegevens, want is laagdrempelig Voorbeeld: In Noord blijkt dat veel mensen zich onveilig voelen Signaal: Noord is onveilig GGD kan in gesprek met de gemeente een plan opstellen Bewoners hebben hun stem laten gelden veiligere wijk! INLEIDING BETERE GEGEVENS VOOR GGD
7
In de toekomst zal meer online gaan Voordelen: Kostenbesparing Actualisering van de gegevens Open data De mogelijkheid om vaker een enquête af te nemen Laagdrempelig Modern imago Kost de deelnemer minder tijd INLEIDING TOEKOMSTBEELD
8
Kanalen van de GGD Product is vooral een dienst / informatievoorziening Folder bij de gezondheidsenquête Banner op GGD website Folders in GGD-vestigingen INLEIDING MARKETING
9
INLEIDING BANNERS
10
FOLDER BIJ ENQUETE INLEIDING FOLDER BIJ ENQUETE
11
INLEIDING FOLDER BIJ VESTIGING
12
INLEIDING VRAGEN?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.