Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNorbert Kuiper Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management
2
Leerdoelen Begrijpen welke rol persoonlijke verkoop speelt in het succes van zowel detaillisten als productiebedrijven. Onderzoeken wat de rol van persoonlijke verkoop is in het koopbesluitvormingsproces van consumenten, andere ondernemingen en internationale klanten. Leren hoe je een databaseprogramma aanpast aan een GMC-programma. Gebruikmaken van een database om direct marketing, permission marketing en loyaliteitsprogramma’s te verbeteren. Toepassen van de database op customer relationship management (CRM).
3
Figuur 11.1 Consumentenkoopproces
4
Figuur 11.2 Soorten verkooprelaties
5
Figuur 11.3 Proces van persoonlijke verkoop
6
Figuur 11.4 Methoden om prospects terug te vinden
7
Figuur 11.5 Vragen om prospects te kwalificeren
8
Figuur 11.6 Kennis verwerven
9
Figuur 11.7 Trends in persoonlijke verkoop
10
Figuur 11.8 Stappen bij de ontwikkeling van een database
11
Figuur 11.9 Interne data- informatie
12
Figuur 11.10 Methoden van direct marketing
13
Figuur 11.11 Redenen waarom consumenten meedoen aan een e-mailprogramma
14
Figuur 11.12 Redenen waarom consumenten meedoen aan een permissionrelation
15
Figuur 11.13 Loyaliteitsdoelstellingen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.