De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management."— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management

2 Leerdoelen Begrijpen welke rol persoonlijke verkoop speelt in het succes van zowel detaillisten als productiebedrijven. Onderzoeken wat de rol van persoonlijke verkoop is in het koopbesluitvormingsproces van consumenten, andere ondernemingen en internationale klanten. Leren hoe je een databaseprogramma aanpast aan een GMC-programma. Gebruikmaken van een database om direct marketing, permission marketing en loyaliteitsprogramma’s te verbeteren. Toepassen van de database op customer relationship management (CRM).

3 Figuur 11.1 Consumentenkoopproces

4 Figuur 11.2 Soorten verkooprelaties

5 Figuur 11.3 Proces van persoonlijke verkoop

6 Figuur 11.4 Methoden om prospects terug te vinden

7 Figuur 11.5 Vragen om prospects te kwalificeren

8 Figuur 11.6 Kennis verwerven

9 Figuur 11.7 Trends in persoonlijke verkoop

10 Figuur 11.8 Stappen bij de ontwikkeling van een database

11 Figuur 11.9 Interne data- informatie

12 Figuur 11.10 Methoden van direct marketing

13 Figuur 11.11 Redenen waarom consumenten meedoen aan een e-mailprogramma

14 Figuur 11.12 Redenen waarom consumenten meedoen aan een permissionrelation

15 Figuur 11.13 Loyaliteitsdoelstellingen


Download ppt "Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management."

Verwante presentaties


Ads door Google