Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMirthe Desmet Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor binnen ISC - > Met Digital marketing bijdragen aan realiseren van die gewenste conversie
2
6. Conversie Minor Digital Marketing
3
6. Conversie Minor Digital Marketing
4
6. Conversie Minor Digital Marketing weggegooid adwords geld
5
Minor Digital Marketing 6. Conversie en Mobile commerce tio
6
6. Conversie Minor Digital Marketing Bezoekers verlaten websites; “kijke, kijke en niet kope” -> Continu situatie in beeld brengen: Welke landingspages hebben hoog bouncepercentage? Lage kwaliteitsscores voor pagina’s bij Google Adwords? Onderneem acties en bedenk; je hebt 7 sec….uhhh 2 seconden
7
Product informatie pages Shoppingbag Bestel- Pagina’s Confir mation Retention E-mail marketing PPC adverteren (betaalde koppelingen) SEO (natuurlijke resultaten) Afiliate marketing Directe hits (bezoekers die url intypen) Webvertising AttractConvertRetain 45% 25% 8% 2% 55% 20% 17% 6%6% 30% 10% 17% 18% 15% Home Search 100% 0,8% 1,2%
8
evaluatie funnelanalyse - landingspage - call to action - drempels in boekingsproces - beeldmateriaal - reviews 6. Conversie Minor Digital Marketing Beantwoord de vragen voordat de bezoeker ze stelt
9
6. Conversie en Re-targetting Minor Digital Marketing
10
Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing
11
Latest Trends 6. Conversie en social media Minor Digital Marketing
12
6. Conversie en meten Minor Digital Marketing
13
6. Conversie Minor Digital Marketing 21 geheimen ter verbetering van de conversie - Bedrijven spenderen $64 aan werving van bezoekers: 1$ aan conversie verbeteringsacties.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.