De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie."— Transcript van de presentatie:

1

2 22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie

3 Geschiedenis Versnipperd landschap Verenigde handelaars Unizo Horeca Marktkramers Stadsbestuur

4 Geschiedenis Versnipperd budget Zomerbraderie Herfstbraderie Kerstconcept Open zondagen

5 Geschiedenis Gevolg Vrijwilligers zitten muurvast …

6 22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie

7 Trud’Or en zijn doelstellingen = VZW opgericht door de Verenigde Handelaars, Unizo, de marktkramers, de horeca en met steun van de stad Trud’Or - Trudo - Goud (or in het Frans) => Truiens gouden handelshart

8 Trud’Or en zijn doelstellingen DOEL: -INTERN Samenwerking bevorderen tussen middenstand, marktkramers, horeca en stad -EXTERN Sint-Truiden op evenementieel, organisatorisch en city-marketing vlak als winkel- en evenementenstad promoten

9 Trud’Or en zijn doelstellingen

10 EENVORMIGHEID in communicatie: - Afstemming van reclamecampagnes * Namen evenementen * Grafische vormgeving *... - Aankleding evenementen,...

11 Trud’Or en zijn doelstellingen Trud’Or manager Manager communicatie & event

12 Trud’Or en zijn doelstellingen

13 Activiteiten / evenementen Ladies City Day La Braderie du Soleil Spiegeltentfeesten en VTM Buitengewoon Herfstsferen: Unizo DvdK en modeshow Halloween Sales Trud’Or cadeaucheques December Feestmaand

14 Trud’Or en zijn doelstellingen Taak stad Sint-Truiden Samenwerking stadsdiensten 1/1 realiseren Versnipperde budgetten gebundeld Logistiek Centrummanagement en ideeën 2/12 lid van vzw

15 Trud’Or en zijn doelstellingen Accenten Communicatie Herkenbaarheid Kwaliteit WIN WIN naar partners toe Totaalvisie

16 Start vzw Trud’Or

17 Trud’Or en zijn doelstellingen Accenten Belang van middenstander –Interne communicatie uiterst belangrijk! –Dossier cadeaucheques –Dossier December Feestmaand –Werking shoppingcenter?

18 22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie

19 Toekomstvisie Evenaring en verbetering jaar 1 Budget verhogen Stadsdiensten Visie op parking en verkeer Werking

20


Download ppt "22 november 2007 1.Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie."

Verwante presentaties


Ads door Google