De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Relatie- beheergegevens Datamining Statische analyses Segmentatie en selecties Cross- selling retenties en selecties Marketingeffectiviteit Rapportage.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Relatie- beheergegevens Datamining Statische analyses Segmentatie en selecties Cross- selling retenties en selecties Marketingeffectiviteit Rapportage."— Transcript van de presentatie:

1 Relatie- beheergegevens Datamining Statische analyses Segmentatie en selecties Cross- selling retenties en selecties Marketingeffectiviteit Rapportage

2 zelfbeschikking kenniskracht prestatiemotivatie multirollen flexsekserollen optimalitijd onthaasten making magic intraceptie vrijwillige soberheid maatschappijethiek gemeenschapszin technoprogressie milieudoen milieuweten authenticiteit zinrijking global village l okale oriëntatie internationale oriëntatie heterarchie flexlevensvormen sociale netwerken individualiseringsangst strategisch navigeren informatiedool inzichtelijkheid bonte wereld tijdsklem law & order tolerantie ruw hedonisme geweldsfascinatie polysensualiteit huisvrede autonomie bewust ervaren hedonisme complexiteit betekenis geven sociale structuren © Motivaction vitaliteit puur hedonisme neospiritualiteit

3 sociaal economische status hogere klasse hogere midden- klasse midden midden- klasse lagere midden- klasse lagere klasse behoudenbezittenverwennenzelf-actualisatiemix van waarden algemene oriëntatie behoudenbezittenverwennenzelf-actualisatie mix van waarden premodernmodernpostmodern Motivaction Kosmopolieten 10% Convenience- georiënteerden 16% Opwaarts mobielen 8% Moderne burgerij 27% Postmaterialisten 9% Ontplooiers 7% Traditionele burgerij 23%


Download ppt "Relatie- beheergegevens Datamining Statische analyses Segmentatie en selecties Cross- selling retenties en selecties Marketingeffectiviteit Rapportage."

Verwante presentaties


Ads door Google