De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans

Verwante presentaties


Presentatie over: "Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans"— Transcript van de presentatie:

1 Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Lemonade stand Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans

2 LiNaT Marketing team Marketing Groepsopdracht 1ste semester

3 Inhoud * Doel *Onze aanpak *Ons product *Aankoop *Verkoop *Budget *Conclusie

4 Doel Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep
Leren marketing doen Leren verkopen Leren omgaan met klanten Leren werken in een groep Winst maken voor een goed doel, nl. Vlaamse Liga tegen Kanker

5 Onze aanpak Verse producten kiezen Eerlijke & goede uitleg
Naar klanten toe gaan Klantentevredenheid Zelf alles regelen en bespreken => facebookgroep => werkplatform

6 Zelfgemaakt, verse producten:
Ons product Zelfgemaakt, verse producten: Wafels Appelcake

7 Aankoop Kosten: Leverancier: Bakker van dienst: familielid Sponsoring:
Voordelen: Pas betalen na verkoop Betaalbaar Altijd vers Sponsoring: Servetten Aluminiumfolie Kosten: Appelcake (15 stuks): € 4,50 Wafels: € 0,30 Zakjes om mee te nemen: € 0,01

8 Verkoop Mogelijk om producten mee te nemen Verkoopprijs:
Stukje appelcake: € 0,90 Wafel: € 0,70 Mogelijk om producten mee te nemen

9 Budget

10 Budget

11 Budget Totaal winst: € 290,00

12 Conclusie Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld
Een goede verkoop Een leerrijke ervaring Gemotiveerd op een marketingwereld Laat de volgende maar komen

13 Bedankt voor uw aandacht! Zijn er nog vragen? Altijd welkom!


Download ppt "Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans"

Verwante presentaties


Ads door Google