Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNienke Devos Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Een best practice in het Legermuseum Joris van der Meijden
3
Wat maakt een event tot een best practice?
5
Kenmerken van het Legermuseum -Gastvrijheid -Vele educatieve / recreatieve activiteiten mogelijk -Uniek historisch pand in de Delftse binnenstad -Flexibiliteit in catering en decoratie
7
Klantgroepen voor events –Militaire groepen –Rotary’s en netwerkclubs –Productpresentaties –Gemeente Delft –Boekpresentaties –Bedrijfsuitstapjes –Inhoudsgerelateerde SIG’s
9
Succesfactoren Randvoorwaarden -Passend in museaal beleid -Financieel rendabel ‘Bonusaspecten’: -Totaabeleving -Relevante thematiek - Spin-off
11
Luchtmachtevent 26 juni 2011 -De vraag van de klant -Ideeën -Het programma -Spin-off
13
Ruimte voor verbetering Optimalisatie van de ruimtes Pro-actieve marketing Recreatieve arrangementen Standaardaanbod voor zakelijk segment
14
Conclusie
15
Conclusie: Het karakter van het museum is je sterkste wapen
16
Vragen en discussie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.