Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMaria Brabander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
vrijheid zekerheid wijik Dominantie tijdens de crisis Jaren 2000 Dominantie na de crisis Jaren 2010 1
2
Streekproducten u Totale markt streekproducten: € 120 - 180 miljoen (food) u Bakkersproducten: € 26 miljoen u Kleine markt (1% totale foodmarkt)…maar sterke groei u Verwachting buitenland: UK 10%, Zwitserland 15% 2
3
3
4
4
5
Streekproducten 5
6
6
7
Buitenhuishoudelijk n Nationaal Scholen Onderzoek (Foodstep voor Stichting Bakkerij Imago) 7
8
Nationaal Scholen Onderzoek: Top 5 Bron: Foodstep 8
9
Nationaal Scholen Onderzoek: n Het meest gemist: vers belegd broodje n 22% scholieren/studenten vindt dat kwaliteit van bakkerijproducten omhoog moet: u ‘malser’ u ‘knapperiger’ u ‘verser’ n Aantrekkelijker maken door leuke acties, breder aanbod en nieuwe, verassende producten 9
10
10
11
Buitenhuishoudelijk Julia’s 11
12
Buitenhuishoudelijk 12
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.