De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen."— Transcript van de presentatie:

1

2

3 Wie kent niet?

4

5

6

7 Partners

8 Na 2011

9 Focus op doelgroepen

10 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek

11 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

12

13

14

15 Filmpje Start

16

17 Ruim 500.000 bezoekers & 37.000 blaastesten Ruim 500.000 bezoekers & 37.000 blaastesten

18

19

20

21

22 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

23

24 Ruim 7 miljoen mensen bereikt Ruim 7 miljoen mensen bereikt

25

26

27

28 17.500 leden 2014 750% groei begin 2012 begin 2012 2.300 leden

29 Onderzoek Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken

30 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

31 Filmpje Start

32

33

34 Op ruim 200 locaties alcoholcontroles ondersteund 150.000 contactmomenten

35 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

36

37 Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

38 Gedragsbeïnvloeding GEDRAG KENNIS HOUDING INTENTIE

39 succesfactoren 7 7

40 HET GEVEN VAN EEN BELONING HET GEVEN VAN EEN BELONING Wederkerigheid

41 ˙Œ 2 Consistent BOODSCHAP IS AL 13 JAAR HETZELFDE

42 Sociale bewijskracht ANDEREN ZIJN BOB DUS IK OOK

43 Wederkerigheid Sympathie Mensen praten graag over dat ze Bob zijn

44 Schaars SLEUTELHANGER IS NIET EENVOUDIG TE BEMACHTIGEN

45 Na 2014

46 2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor 2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor


Download ppt "Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen."

Verwante presentaties


Ads door Google