Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSterre Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
3
Wie kent niet?
7
Partners
8
Na 2011
9
Focus op doelgroepen
10
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek
11
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
15
Filmpje Start
17
Ruim 500.000 bezoekers & 37.000 blaastesten Ruim 500.000 bezoekers & 37.000 blaastesten
22
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
24
Ruim 7 miljoen mensen bereikt Ruim 7 miljoen mensen bereikt
28
17.500 leden 2014 750% groei begin 2012 begin 2012 2.300 leden
29
Onderzoek Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken
30
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
31
Filmpje Start
34
Op ruim 200 locaties alcoholcontroles ondersteund 150.000 contactmomenten
35
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
37
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
38
Gedragsbeïnvloeding GEDRAG KENNIS HOUDING INTENTIE
39
succesfactoren 7 7
40
HET GEVEN VAN EEN BELONING HET GEVEN VAN EEN BELONING Wederkerigheid
41
˙Œ 2 Consistent BOODSCHAP IS AL 13 JAAR HETZELFDE
42
Sociale bewijskracht ANDEREN ZIJN BOB DUS IK OOK
43
Wederkerigheid Sympathie Mensen praten graag over dat ze Bob zijn
44
Schaars SLEUTELHANGER IS NIET EENVOUDIG TE BEMACHTIGEN
45
Na 2014
46
2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor 2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.