Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJozef Brabander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In.
We gaan stemmen Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet 1 2 SMS 1 2 Twitter 1 2 Stemmen is anoniem
3
What is the color of money?
red green De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
4
What is the color of money?
B. red green 50,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
5
De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner
C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner De trillingstijd blijft gelijk De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
6
De trillingstijd wordt groter
C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? A. B. C. De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner De trillingstijd blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
7
De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner
C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner De frequentie blijft gelijk De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
8
De frequentie wordt groter
C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. A. B. C. De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner De frequentie blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
9
C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is?
Buis met zuiger in bv. olie die alle beweging tegenwerkt m Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
10
C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is?
B. C. Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
11
C2.1: Welke bewering is waar?
De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de frequentie van de vrije trilling. Een gedempte trilling, trilt met de frequentie van de vrije trilling. De frequentie van een vrije trilling hangt van de Amplitude af. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
12
C2.1: Welke bewering is waar?
De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de... Een gedempte trilling,... De frequentie van een... 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
13
2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring?
Alle hoogfrequente signalen Alle laagfrequente signalen Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
14
2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring?
B. C. Alle hoogfrequente signalen Alle laagfrequente signalen Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
15
2. 3 Een ongedempte, gedwongen trilling
2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? B C A grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
16
A. B. C. D. grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C 25,0% 50,0%
2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? A. B. C. D. grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
17
Welke stelling is FOUT? m K Er zijn twee massa’s dus twee mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. massa a en massa b trillen met gelijke maximale uitwijking (niet noodzakelijk op hetzelfde moment). Er zijn drie veren en dus drie mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. Deze stelling is goed. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
18
Welke stelling is FOUT? 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten
A. B. C. De mogelijke trillingsfrequenties van massa a en massa b zijn gelijk. massa a en massa b trillen met gelijke Amplitudes. massa a en massa b trillen in fase of in tegenfase. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
19
4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf?
II III IV I II III IV Ter inspiratie: Cirkelvormige golf De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
20
4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf?
A. B. C. D. I II III IV 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
21
4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat?
grafiek A grafiek B grafiek C x B C A De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
22
4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat?
B. C. grafiek A grafiek B grafiek C 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
23
4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde.
positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
24
4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde.
positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
25
5. 1: Bekijk een gewone golf in diep open water
5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. I & II zijn beide waar I & II zijn beide niet waar I is waar, II is niet waar I is niet waar, II is waar. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
26
5. 1: Bekijk een gewone golf in diep open water
5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. A. B. C. D. I & II zijn beide waar I & II zijn beide niet waar I is waar, II is niet waar I is niet waar, II is waar. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
27
5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde.
positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
28
5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde.
positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
29
I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar
5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar I en II zijn raar, maar waar! De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
30
5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. A. B. C. D. I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar I en II zijn raar, maar waar! 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
31
6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen?
Ja Nee Ik twijfel De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
32
6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen?
B. C. Ja Nee Ik twijfel 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
33
6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje?
1 10 100 1000 De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
34
6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje?
B. C. D. E. 1 10 100 1000 20,0% 40,0% 60,0% 80,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
35
6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi
Geen van allen Periodiek Alleen h is NIET periodiek Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. Alleen f is periodiek met periode 2pi. g h De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
36
6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi
A. B. C. D. Geen van allen Periodiek Alleen h is NIET periodiek Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. Alleen f is periodiek met periode 2pi. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
37
6.4 Wat was het originele signaal?
B Plaatje A Plaatje B Plaatje C Signaal? ik zie alleen ruis C De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
38
6.4 Wat was het originele signaal?
B. C. D. Plaatje A Plaatje B Plaatje C Signaal? ik zie alleen ruis 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
39
Waarom loopt licht langzamer in materie?
Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. De atomen veroorzaken een fase-achterstand Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
40
Waarom loopt licht langzamer in materie?
B. C. D. Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. De atomen veroorzaken een fase-achterstand Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar
41
Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd
Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd De berg is blauw gekleurd De berg is onzichtbaar De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.
42
Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? A. B. C. D. Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd De berg is blauw gekleurd De berg is onzichtbaar 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.