Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMathilda Aerts Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
1
Waar terecht met welke vragen / wie doet wat binnen nieuwe Wmo?
WMO kantoor SDD Dienstverleners Vragen over ICT / Zorg-Portaal* Vragen over meldingsprocedure Vragen over geleverde zorg Vragen over declaraties Vragen over indicatie/her-indicatie Klachten en vragen over dienstverlener Klacht over dienstverlener of klacht over WMO kantoor Klacht over SDD CAK Mutatie: wijzigen dienstverlener (nieuwe dienstverlener) Mutatie: Overlijden of verhuizen (GBA) Vragen over eigen bijdrage CAK Mutatie: Definitief stopzetten Vragen mbt inkoop / contract Vragen over bevoorschotting en facturatie Vragen over ontbrekende klanten (ivm overdracht) Overige mutaties Bezwaar en beroep Spoedprocedure 1
2
Welke e-mailadressen / contactgegevens?
WMO kantoor: Voor alle vragen kunt u contact opnemen met onze helpdesk: of * ICT/Zorg-Portaal: Voor vragen / opmerkingen over de Verwijsindex Productcodes Wmo kunt u rechtstreeks contact opnemen met de SDD: Sociale Dienst Drechtsteden: In principe voor alle vragen algemene telefoonnummer SDD of contactformulier SDD ( / Specifieke vragen over ontbreken van klanten ivm overdracht en invoeren gegevens van het Rijk: Aanmelden voor spoed: (let op niet gebruiken voor vragen over klanten), in onderwerp altijd SPOED vermelden. Melding voor toezichthoudende ambtenaar: in onderwerp altijd “melding ivm toezicht bestemd voor T. Kop en M. den Hartog” vermelden. Vragen inkoop en contractmanagement: . Elke aanbieder ontvangt nog de gegevens van een vast contactpersoon. Aanmelden voor gesprek (nieuwe melding) via Vragen over lopende processen (of brieven die wij als SDD hebben verzonden) altijd via Klantenservice SDD en evt vragen naar de Wmo-consulent.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.