De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Merkbaar inzicht onderzoek voor. een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Merkbaar inzicht onderzoek voor. een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie."— Transcript van de presentatie:

1 Merkbaar inzicht onderzoek voor

2 een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie Delen van de ervaring Imago

3

4 behulpzaam klantgericht toegankelijk -11% -7% -8% -10% -5% -8%

5 rust vakantie dagjes weg geluk vrolijkheid variatie en plezier Als ik aan VVV denk, denk ik voornamelijk aan dagjes weg, de natuur hoort daar ook bij. Daarnaast is het een frisse foto en heb ik ervaring dat VVV medewerkers altijd fris en sociaal zijn. Ruim advies en producten verbind de VVV met de klanten net als deze regenboog twee bergen verbind. Vrolijk, iets nieuws.

6 Overwegen Oriëntatie & inspiratie oriëntatie proces

7 toerisme en recreatie

8

9 oriëntatie bronnen 13%

10 95% online oriëntatie

11 online zichtbaarheid

12 Door hun enthousiaste verhalen, wordt je geïnteresseerd om het te bezichtigen, en heb je een betrouwbare bron Heel waardevolle informatie omdat deze personen al eens geweest zijn. Familie was zeer enthousiast over de trip dus leek het mij leuk om het ook te gaan doen. belangrijkste bron van informatie

13 76% van de gespreken is positief

14 Beslissing & invulling Ervaring dagtrip of korte vakantie triggers keuzeproces

15 (dag) trips 5 (dag)trips per jaar

16 beslissing en invulling 74% wens van de medereiziger 72% kortingsacties 35% maakt altijd of regelmatig gebruik van

17 oriëntatie ter plaatse Dagtrip Korte vakantie Ben al goed genoeg ingelezen 39% Boekje over bestemming28%47% Advies medewerkers accommodatie 28%40% Plan niets30%28% VVV vestiging28%27% Websites op telefoon24%23% Sociale media18%22% Vraag willekeurige personen/bewoners 18%16% Apps op telefoon17%16%

18 ter plaatse

19 merkenhuis

20 werk aan een sterk merk! online zichtbaarheid voordeelter plaatse

21


Download ppt "Merkbaar inzicht onderzoek voor. een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie."

Verwante presentaties


Ads door Google