Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdErika Smet Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Merkbaar inzicht onderzoek voor
2
een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie Delen van de ervaring Imago
4
behulpzaam klantgericht toegankelijk -11% -7% -8% -10% -5% -8%
5
rust vakantie dagjes weg geluk vrolijkheid variatie en plezier Als ik aan VVV denk, denk ik voornamelijk aan dagjes weg, de natuur hoort daar ook bij. Daarnaast is het een frisse foto en heb ik ervaring dat VVV medewerkers altijd fris en sociaal zijn. Ruim advies en producten verbind de VVV met de klanten net als deze regenboog twee bergen verbind. Vrolijk, iets nieuws.
6
Overwegen Oriëntatie & inspiratie oriëntatie proces
7
toerisme en recreatie
9
oriëntatie bronnen 13%
10
95% online oriëntatie
11
online zichtbaarheid
12
Door hun enthousiaste verhalen, wordt je geïnteresseerd om het te bezichtigen, en heb je een betrouwbare bron Heel waardevolle informatie omdat deze personen al eens geweest zijn. Familie was zeer enthousiast over de trip dus leek het mij leuk om het ook te gaan doen. belangrijkste bron van informatie
13
76% van de gespreken is positief
14
Beslissing & invulling Ervaring dagtrip of korte vakantie triggers keuzeproces
15
(dag) trips 5 (dag)trips per jaar
16
beslissing en invulling 74% wens van de medereiziger 72% kortingsacties 35% maakt altijd of regelmatig gebruik van
17
oriëntatie ter plaatse Dagtrip Korte vakantie Ben al goed genoeg ingelezen 39% Boekje over bestemming28%47% Advies medewerkers accommodatie 28%40% Plan niets30%28% VVV vestiging28%27% Websites op telefoon24%23% Sociale media18%22% Vraag willekeurige personen/bewoners 18%16% Apps op telefoon17%16%
18
ter plaatse
19
merkenhuis
20
werk aan een sterk merk! online zichtbaarheid voordeelter plaatse
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.