Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRebecca Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Wie bepaalt of er kwaliteit geleverd wordt?
4
29/09/'08 De immo-advertenties van makelaars, notarissen en particulieren, voldoen zelden aan de wettelijke normen.
5
Vastgoedsector vaak schuldig aan onwettelijke praktijken Drie kwart van alle vastgoedmakelaars maakt zich schuldig aan onwettelijke praktijken en "sjoemelt" met zijn contracten. Het beroepsinstituut grijpt in met "de grootste opkuisoperatie ooit in de sector". 25/05/10 08u17 25/05/10
6
Studie in USA over klachten
7
Soorten klachten
9
De kracht van de hedendaagse consument 7 diehards 350.000.000 fans
10
Makelaars radeloos: snufje op gsm wijst op vervelende buren
11
Waarde creëren value@customer value@company
12
WIE ZIJN DIE NIEUWE KLANTEN? Generatie Y: geboren tussen 1982 en 2001 You tube en social networks Authenticiteit Info ipv reclame Waarde en waarden Belevenis Hybride massa met macht
13
Customer process map voor na tijdens verkoper Makelaar koper TEVREDEN:NIET TEVREDEN //VERHAAL//NIEUWE BEHOEFTE Makelaar Eigenaar Makelaar Familie Vrienden
14
value adding partner supplier vendor Track 8 Implement 7 Decide 6 Choose 5 Evaluate 4 Search 3 Challenge 2 Plan 1 Role of the sales person = Influence the buying process
15
www.vck.be
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.