Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLaurens Verbeke Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Leasen van comfort
2
3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten = compatibiliteit - afval – materialenschaarste
3
3/09/2014pagina 03 I Probleemstelling Comfort is een combinatie van : T° + O2 + gedrag EN € Economische meerwaarde <> sociale en ecologische meerwaarde. Groen moet rendabel zijn.
4
3/09/2014pagina 04 I Uitdaging: Een service driven businessmodel opzetten dat comfort aanbiedt en financieel haalbaar is voor iedereen. Met als doel: -Daling van energieverbruik (o.a wegnemen van barrières en bereiken van doelgroepen die je normaal niet bereikt) -Stijging van kwaliteit van het binnenklimaat. -Daling van materialenverbruik.
5
3/09/2014pagina 05 I
6
3/09/2014pagina 06 I Onze doelgroep We richten ons op de renovatiemarkt/ de bestaande gebouwen
7
3/09/2014pagina 07 I Het consortium Greenforce open innovation map NV BBL Jaga NV Trekker en aanbrenger vna het Idee: Katja Craeghs
8
3/09/2014pagina 08 I Te beantwoorden vragen binnen het PG onderzoek? Hoe verloopt de socio-economische aanpak van dit project? Hoe kan het uitgerold worden over heel Vlaanderen? Hoe verloopt de communicatie? Een platform aanbieden voor de consument waar ze mekaar ontmoeten is erg belangrijk- hoe gaan we dat sturen? Community? Hoe gebeurt de marketing van deze dienst? Hoe gaan we het in de markt zetten?
9
3/09/2014pagina 09 I Vragen die opkomen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.