Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdTobias Smits Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006
2
Media-adviseur van de media-adviseur Leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland –Print: 2 keer per jaar (april/oktober) met oplage 5.000 exemplaren bij bureaus en adverteerders –Online: Dagelijks geactualiseerd toegankelijk voor gehele gebruikersgroep Database met ruim 7.000 mediatitels Hoogste spontane bekendheid bij media- inkopers en adviseurs (98%) Meest geraadpleegde informatiebron bij mediaplanning
3
Bedrijfsactiviteit gebruiker Merendeel gebruikers is mediabeslisser of adviseur
4
Gebruiksdoel Handboek Meerdere opties mogelijk Handboek wordt nadrukkelijk gebruikt bij mediaselectie
5
Informatiebronnen bij mediaselectie Top 3 Handboek is met voorsprong de meest gebruikte informatiebron
6
Gebruiksfrequentie Handboek Hoge gebruiksfrequentie illustreert sterke positie bij kernbeslissers
7
Online gebruik Handboek Intensief online-gebruik bevestigt rol bij mediabeslissingen
8
Tevredenheid gebruikers 8,2 Gebruikers geven producten van Handboek Nederlandse Pers een hoog rapportcijfer
9
Samenvattend Handboek Nederlandse Pers producten zijn de leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland Media-inkopers en adviseurs gebruiken de print en de online versie zeer frequent en beschouwen het Handboek als de beste informatiebron Media-inkopers beschouwen de mediadatabase van het Handboek als onmisbaar hulpmiddel bij het maken van mediaplannen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.