Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Team CorCom presenteert:
DE STELLING
2
De Stelling: “Massacommunicatie is voor een merk beter dan één-op-één-communicatie.”
3
In eerste instantie zijn wij het hier
MEE EENS!
4
Een merk moet naamsbekendheid krijgen en hier helpt massacommunicatie vele malen beter bij dan één-op-één-communicatie.
5
Maar...
6
...stel dat iemand je persoonlijk iets over een merk vertelt...
7
...of het nou positief of negatief is...
8
...of je er zelf gebruik van maakt of niet...
9
...de gedachte is er en zal een grote rol spelen als je (weer) eens met het merk te maken zult hebben.
10
Nadat een product naamsbekendheid heeft, zal één-op-één-communicatie een grotere rol spelen dan massacommunicatie.
11
Waarom? Omdat je de consument eerder zult vertrouwen dan het bedrijf.
12
Ook zal één-op-één-communicatie zich op een exponentiële manier verspreiden.
13
Bv. als één iemand iets aan vier anderen vertelt, die het weer doorvertellen: 1 4 16 64 256 1024 4096 ...
14
In nog geen twaalf stappen heeft het nieuws dan heel ons land bereikt!
15
... Inwoners Nederland (juli 2009):
16
Dus achteraf zijn we het
ONEENS met de stelling!
17
Conclusie: Naamsbekend krijg je door massacommunicatie maar uiteindelijk helpt één-op-één-communicatie beter! (En het is goedkoper voor het bedrijf zolang ze hun klanten maar tevreden stellen!)
18
HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki
(CDM1A)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.