Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJuliaan Abbink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Versie 1 Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
2
Doelgroep Bereiken: Mannen en vrouwen van 18 tot 32 jaar.
Belangrijkste doelgroep: Hipste mensen uit de 4 grote nederlandse steden + grote omliggende plaatsen in de randstad. Kenmerken: Trendsetters in hun eigen omgeving. Brengen vele invloeden samen tot een soort scene. Meeste relevante kenmekren: Mode bewuste trendsetters, vaak zonder veel trendvolgers, De passie van de lifestyle, music, kleding, uiterlijk, intresses brengt hen samen Apart aan hun gedrag: Alles wat bij de zogenaamde scene hoort doen ze graag aan mee.
3
Doelstelling 4 grote steden in NL streetlab meer kenbaar te maken.
Look & Feel overbrengen, MODE, HYPE, FASHION, LIFESTYLE Eerste idee: Iets doen met muziek, beeld en sfeer. Welke het streetlab gevoel kan communiceren
4
Omgevingsanalyse Strength:
Eigentijdse stijl, community feeling, zelfde passie, onderscheidend, trend zettend, creative community, user generated content, (UGC), festivals. Weakness: Kleine groep mensen, niche in de fashion wereld, naamsbekendheid, Opportunities: Groeiende community, veel uitgangsmogelijkheden voor creativiteit, ontplooiing. Threats: Trendgevoelig, Concurrentie, niche markt,
5
Strategie Propositie Streetlab brengt graag mensen bij elkaar die dezelfde passie heeft als streetlab. Merkattitude: Het merk streetlab wordt gezien als een soort fashioncommunity. Concurentie: ??? Positionering: Het hele merk is een belevenis / levenstyle.
6
Moodboard
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.