Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSarah Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Studie hoofdontsluiting Leek-Roden werkatelier 15 oktober 2008 (verkeerskundige aspecten)
2
25.600 (+27%) 24.000 (+25%) 20.800 (+25%) 14.600 (+21%) 17.100 (+8%) 16.000 (+40%) 10.200 (+31%) 5.900 (+79%) Prognose 2020/2030 13.700 (+56%) Petrus Campersingel: 13.000 Damsterdiep: 14.500 Hereweg: 15.000 Stationsweg Zuidlaren 16.000 Wegvak Peelo 24.000 Rondweg Assen W+N 20-25.000 Balkenweg Assen ca 25.000 N31 Drachten-Lwden 20-25.000
3
groei 20-30% groei op N372 tussen Roden en Leek –hiervan helft verkeer uit nieuwe woningbouwlocaties –andere helft veroorzaakt door groei bestaand verkeer vroegere bewering alleen al 25% autonome groei houdt geen stand
4
Knelpunten 2020/2030
5
Variant 1
6
Oplossend vermogen variant 1 knelpuntopgelost
7
Variant 2 (max. OV)
8
Oplossend vermogen variant 2 (max. OV) knelpuntopgelost
9
Variant 3
10
Oplossend vermogen variant 3 knelpuntopgelost 21.000 (nu 16.600) 15.000 (nu 12.000)
11
Variant 4
12
Oplossend vermogen variant 4 knelpuntopgelost 19.500 (nu 16.600) <13.000 (nu 12.000)
13
Variant 5
14
Oplossend vermogen variant 5 knelpuntopgelost 15.500 (nu 16.600) 9.500 (nu 12.000)
15
Variant 6 (cf. voorontwerp IGS)
16
Oplossend vermogen variant 6 (cf. voorontwerp IGS) knelpuntopgelost 14.000 (nu 16.600) 7.000 (nu 12.000)
17
Variant 7
18
Oplossend vermogen variant 7 knelpuntopgelost 17.500 (nu 16.600) 13.000 (nu 12.000)
19
Conclusies tijd + bouwplan = + 20-30% verkeer op de hoofdwegen = serieuze knelpunten oplossend vermogen neemt toe naarmate er een hoofdontsluiting wordt geboden die beter aansluit bij de nieuwe + bestaande locaties die een doorlopende verbinding biedt die zo min mogelijk langs bestaande bebouwing loopt
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.