Download de presentatie
1
Tribal Wars Simulator
2
Wat is Tribal Wars? Een middeleeuws spel Dorpen uitbouwen
Dorpen verdedigen met troepen
3
Dorpen
4
Troepen Cavalerie: Grondtroepen: Verkenner Speervechter
Lichte Cavalerie Zware Cavalerie Bereden Boogschutter Grondtroepen: Speervechter Zwaardvechter Bijlstrijder Boogschutter Andere Troepen: Ram Katapult Ridder Edelman
5
Simulator in Tribal Wars
6
Het Programma
7
Doelstellingen Berekenen van troepen in de simulator
Troepen kunnen invoeren Het aantal overlevende troepen moet weergegeven worden Een mogelijkheid om het spel terug te heropstarten
8
Begin ClrHome Output(2,1,"----------------")
Output(4,3,"TRIBAL WARS") Output(5,4,"SIMULATOR") Pause
9
Speervechter Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven Disp "SPEERVECHTER" Input "AANVAL:",A Input "VERDEDIGING:",G ClrHome If A<G Then A-AüM G-((1/4)*G)üS round(M,0)üM round(S,0)üS Output(1,1,"SPEERVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,M) Output(3,1,"VERDEDIGING:) Output(3,13,S) End If A=G G-((2/5)*G)üS Output(2,1,"AANVAL") Output(3,1,"VERDEDIGING")
10
If A>G Then A-GüM G-GüS round(M,0)üM round(S,0)üS Output(1,1,"SPEERVECHTER") Output(2,1,"AANVAL") Output(2,9,M) Output(3,1,"VERDEDIGING") Output(3,13,S) End If A>0 and G=0 AüM GüS Output(2,1,"AANVAL:") Output(3,1,"VERDEDIGING:") If Aù9000 or Gù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
11
Zwaardvechter Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven Disp "ZWAARDVECHTER" Input "AANVAL:",B Input "VERDEDIGING:",H ClrHome If B<H Then B-BüN H-((1/3)*H)üT round(N,0)üN round(T,0)üT Output(1,1,"ZWAARDVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,N) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,T) End If B=H
12
If B>H Then B-((1/3)*B)üN H-HüT round(N,0)üN round(T,0)üT Output(1,1,"ZWAARDVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,N) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,T) End If B>0 and H=0 BüN HüT If Bù9000 or Hù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
13
Bijlstrijder Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven Disp "BIJLSTRIJDER" Input "AANVAL:",C Input "VERDEDIGING:",I ClrHome If C>I Then C-((1/20)*C)üO I-IüU round(O,0)üO round(U,0)üU Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,O) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,U) End If C=I C-((1/10)*C)üO
14
If C<I and 4*C<I Then C-CüO I-((3/4)*I)üU round(O,0)üO round(U,0)üU Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,O) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,U) End If C<I and 4*CùI C-((4/5)*C)üO I-IüU If C>0 and I=0 CüO IüU If Cù9000 or Iù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
15
Boogschutter Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven Disp "BOOGSCHUTTER Input "AANVAL:",D Input "VERDEDIGING:",J ClrHome If D<J Then D-((1/2)*D)üP J-JüV round(P,0)üP round(V,0)üV Output(1,1,"BOOGSCHUTTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,P) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,V) End If D=J D-((1/5)*D)üP
16
If D>J Then D-((1/10)*D)üP J-JüV round(P,0)üP round(V,0)üV Output(1,1,"BOOGSCHUTTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,P) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,V) End If D>0 and J=0 DüP JüV If Dù9000 or Jù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
17
Lichte Cavalerie Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven Disp "LICHTE CAVALERIE" Input "AANVAL:",E Input "VERDEDIGING:",K ClrHome If E<K Then E-((1/5)*E)üQ K-KüW round(Q,0)üQ round(W,0)üW Output(1,1,"LICHTE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,Q) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,W) End If E=K
18
If E>K Then E-((1/50)*E)üQ K-KüW round(Q,0)üQ round(W,0)üW Output(1,1,"LICHTE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,Q) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,W) End If E>0 and K=0 EüQ KüW If Eù9000 or Kù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
19
Zware Cavalerie Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging
Disp "ZWARE CAVALERIE" Input "AANVAL:",F Input "VERDEDIGING:",L ClrHome If F<L Then F-((1/2)*F)üR L-LüX round(R,0)üR round(X,0)üX Output(1,1,"ZWARE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,R) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,X) End If F=L F-((2/5)*F)üR Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven
20
If F>L Then F-((1/7)*F)üR L-LüX round(R,0)üR round(X,0)üX Output(1,1,"ZWARE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,R) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,X) End If F>0 and L=0 FüR LüX If Fù9000 or Lù9000 Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") Pause ClrHome
21
Output(5,1,"DIT WAS HET...") Pause ClrHome Output(4,4,"WIL JE") Output(5,4,"OPNIEUW") Output(6,4,"PROBEREN?") Output(1,1,"DRUK VOOR") Output(2,1,"JA: 1") Output(3,1,"NEE: 2") Input "WAT KIES JE?",Y If Y=2 Then Output(4,5,"BEDANKT") Output(5,1,"VOOR HET SPELEN") Output(4,7,"TOT") Output(5,2,"VOLGENDE KEER") Output(4,4,"WRITTEN BY") Output(5,5,"MAARTEN") Output(6,5,"DIERICKX") Output(1,1,"") End If Y=1 prgmTWSIMUL
22
Bedankt voor jullie aandacht!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.