Download de presentatie
1
Canvasmodel Bol.com
2
Klantsegmenten Breed assortiment
Boeken, muziek, films, speelgoed, games, elektronica, computers, babyartikelen, make-up, sportartikelen, woon/tuin artikelen, dierenartikelen Klantsegmenten
3
Waardepropositie Goede service Breed assortiment Betrouwbaarheid
97% naamsbekendheid Betrouwbaar imago Snelle levering Waardepropositie
4
Kanalen Eigen website Twitter Youtube Facebook Mond-tot-mond
Adverteren via soortgelijke sites (bruna, bol.com cadeaukaart) App Folder Pop-up store Albert Heijn Kanalen
5
Klantrelaties Goede relatie met de klant Retourneren Aanbiedingen
Klantgevens afstemmen op individu Partnerprogramma’s Grote naamsbekendheid Betrouwbaar Kortingscodes Klantrelaties
6
Inkomstenstromen Verkopen via eigen website
Transacties via affiliate partners Tweede hands verkopen Inkomstenstromen
7
Belangrijkste bronnen
Verkooppunten/website ICT Samenwerkingscontract leveranciers Personeel klantenservice Belangrijkste bronnen
8
Verkopen van producten via een platform door gebruik te maken van verschillende betaalmogelijkheden
Logistiek: opslagruimte ICT infrastructuur (optimalisatie SEO en SEA) Kernactiviteiten
9
Belangrijkste partners
Tweedehands particulieren Albert Heijn Visa, Mastercard, American Express, Ideal DocData Transport: DHL en PostNL Derden die via bol.com verkopen Belangrijkste partners
10
Kostenstructuur Vaste kosten: website, klantenservice, personeel.
Variabele kosten: Inkoop producten ICT infrastructuur Leveranciers Transport Affiliate partners Advertising Kostenstructuur
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.