Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEmma Veenstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Welk type experience is het? Red Bull Knock Out
3
Significance Meaning: mensen een onvergetelijke ervaring brengen die ze koppelen aan Red Bull. Status/identity: stoer, extreme sports Emotion/lifestyle: affectie met extreme sports Price: gratis Function: Red Bull brand exposure
4
Product: event, ervaring Service: organisatie, aanbieden van het event Brand: Red Bull Names: Steve Ramon (winnaar) Channel/environment: RTL 7, Scheveningen Promotion: Red Bull producten Price: gratis Breadth
5
Intensity Reflex: platform op de site waar foto’s, filmpjes en reacties op staan. Habit: het event wordt niet meer jaarlijks georganiseerd Engagement: verschilt per interesse per persoon. Er komen veel dagjesmensen, er komen ook veel liefhebbers.
6
Duration Initation: Immersion: Conclusion: Continuation: 1 keer per jaar met uitzondering van 2009
7
Triggers senses: Sight: vanaf de pier (betaald) vanaf de boulevard (gratis) Sound: hard motorgeluid, verslag uit luidsprekers Smell: 2tact olie Taste: Red Bull energiedrink Touch: zand, motoren Concepts: 600 motorcrossers in een race over het strand van Scheveningen Symbols: 2 rode stieren + motorcrosser
8
Interaction Passive: TV commercials Active: tijdens evenement via luidsprekers Interactive: Forum op de site
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.