Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdErna Timmermans Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Aandeelhouders vergadering 20 september 2010
2
Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh Sales Manager
3
Missie Dutch Bikes wil kwalitatief hoogwaardige fietsen produceren, die bijdragen aan de verhoging van de levenskwaliteit.
4
Doelstellingen €10.000.000 winst tweede helft 2007 22% marktaandeel tweede helft 2008 80% Wereld dekking eerste helft 2008
5
Resultaten doelstelling 1
6
Resultaat doelstelling 2
7
Resultaten doelstelling 3 80% Wereld dekking 1 e helft 2008 Behaald Resultaat: 83.33% --> Landen waar Dutch Bikes fietsen verkoopt: Nederland, Australië, Verenigd Koninkrijk, België en Denemarken
8
Dutch Bikes Financiëel Kengetallen Groepsvermogen € 62.889.894 Leningen € 0 NetProfit € 12.661.155 Netto-omzet € 39.451.122 Ratio analyse R.E.V. 18,65 % R.T.V. 18,50 % Solvabiliteit 100,00 % EBIT € 12.561.155
9
Winstgevendheid
10
Belangrijkste beslissingen Aanbouw fabrieken: -Australië (Kleine fabriek) -China (Kleine fabriek) Duurzaam Ondernemen: Research & Development: 5% van de omzet
11
SWOT Strenghts Weaknesses Opportunities Threaths
12
Groeistrategie Marktontwikkeling
13
Vragen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.