De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Albert Heijn: Een markt van 70

Verwante presentaties


Presentatie over: "Albert Heijn: Een markt van 70"— Transcript van de presentatie:

1 Albert Heijn: Een markt van 70
Albert Heijn: Een markt van innovators Luc de Baets Executive Vice President HR Albert Heijn zesde Food Valley Conferentie Ede, 7 oktober 2008

2 Toekomstafdeling bedrijfsleven
Researcher

3 Toekomstafdeling bedrijfsleven
Researcher Innovator

4 Toekomstafdeling bedrijfsleven
Researcher Innovator Product developer

5 Toekomstafdeling bedrijfsleven
Researcher Innovator Product developer Manager business intelligence

6 Toekomstafdeling Albert Heijn

7 Toekomstafdeling Albert Heijn

8 Toekomstafdeling Albert Heijn

9 Toekomstafdeling Albert Heijn

10 Enorme reikwijdte 14.000 verschillende artikelen 800 winkels
6 distributiecentra 5 miljoen klanten per week 12 miljoen transacties

11 Innovatie-aanjagers 70.000 innovators 5 miljoen klanten per week
Vele leveranciers food/non-food, secundair

12 Innovatie-aanjagers Efficiency drive vanuit de AH-organisatie
Manifeste en latente klantenbehoeften High en low tech technology push

13 Innovaties

14 Innovaties: vingertip betalen
Pilot in Breukelen Betalen (zonder PIN) Bonusvoordeel

15 Innovaties: handscanner

16 Vele duizenden line extentions, receptuur- en assortiment aanpassingen
Innovaties Eigen merk Vele duizenden line extentions, receptuur- en assortiment aanpassingen Vele tientallen unieke produkten Diverse doorbraakproducten

17 “Wij stellen er een eer in met zulke zaken als eerste te komen.”
Innovatiefilosofie “Wij stellen er een eer in met zulke zaken als eerste te komen.” Albert (Ab) Heijn

18 Innovatieroute Vanuit de consument
Toegevoegde waarde voor onze klanten Breed binnen Albert Heijn verankerd Op basis van enthousiasme en kansen

19 Innovatiethema’s Gezondheid Betalen Self service What’s Next?

20 Innovatieve gezondheidstoepassingen
Gezondheidskalender Bewegingsadvies Dieetadvies Community Gezondheidsmeting AllergenenAdviseur Gezondheidsacties Voedingsadvies

21 “Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar maken.”
Missie Albert Heijn “Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar maken.”

22 “Een markt van 70.000 innovators”
Innovatiewaarden “Een markt van innovators”

23 “Bouw een relatie met innovatie”
Innovatiestructuur “Bouw een relatie met innovatie” InnovatieTeam Innovatie Friends InnovatieCafé

24 Innovatiestructuur

25 Retail is detail Innovatiestructuur (Herhaaldelijke) klantentests
Content partner en technology partner No budget/low budget

26 Innovatiestructuur

27 Innovation Friend Innovatiestructuur Brainstormsessies
Leverancierpresentaties Primeur bij testen Ambassadeur bij uitrol

28 Innovatiestructuur

29 Innovatie samengevat Innovatiestructuur
Medewerkers, klanten en leveranciers Duizenden innovaties per jaar Organisatie leading: crowdsourcing InnovatieTeam, Innovation Friend, InnovatieCafé

30 Albert Heijn: Een markt van 70
Albert Heijn: Een markt van innovators Luc de Baets Executive Vice President HR Albert Heijn zesde Food Valley Conferentie Ede, 7 oktober 2008


Download ppt "Albert Heijn: Een markt van 70"

Verwante presentaties


Ads door Google