Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSiebe Baert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
AdLantic Zomerborrel Philippe van Ooteghem Managing Director AdLantic Online Advertising B.V.
2
Impact van de cookiewet Retargeting Analytics Freq. Capping Conversie tracking Affiliate marketing Etc.
3
Hoe reageert de branche?
4
Hoe kon het zover komen? Ongebreideld gebruik cookies Deep package inspection Privacy / Google Streetview Retargeting (Soms met freq. Cap 40 per uur!!)
5
De consument is het zat!!!!
6
Wat deed de branche tot nu toe? Weggemoffelde privacy statements IAB Cookie lobby
7
De (onwetende) consument is jarenlang bang gemaakt
8
De branche deed alsof er niets aan de hand was
9
Kunnen we nog terug? Terugdraaien wet? NEE Soepeler maken? NEE Uitstel? NEE Handtekeningenactie IAB? NEE
10
Hoe kunnen we ermee omgaan? Stappenplan DDMA Informatievoorziening Vragen van toestemming
11
Is dit het einde? “It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is the most adaptable to change” Charles Darwin
12
Oplossing Toestemming vragen (collectief)
15
Browsers: Do not track Branche initiatieven Centrale rol publishers
16
Bedankt!!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.